افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

نکات آرایشی با این ترفندهای آرایشی صورت های لاغر و صاف با گونه های برجسته بسازید

  • کد خبر : 310607
نکات آرایشی با این ترفندهای آرایشی صورت های لاغر و صاف با گونه های برجسته بسازید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی صورت از قدیم الایام برای خانم ها زیبایی محسوب می شد، اگرچه امروزه آقایان هم به دنبال زیباتر شدن چهره هستند، اما با این تفاوت که آقایان باید برای زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس مراجعه کنند، اما خانم ها بیشتر به دنبال زیبایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی صورت از قدیم الایام برای خانم ها زیبایی محسوب می شد، اگرچه امروزه آقایان هم به دنبال زیباتر شدن چهره هستند، اما با این تفاوت که آقایان باید برای زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس مراجعه کنند، اما خانم ها بیشتر به دنبال زیبایی چهره هستند. آزادی در این زمینه زیرا می توانند زیبایی مورد نظر خود را با آرایش شیک ایجاد کنند و از تغییر آنها غافلگیر شوند، در حالی که مردان نمی توانند آرایش کنند، بنابراین باید قدردان این واقعیت باشند که می توانند زیبایی را با هزینه کمتری برای خود به ارمغان بیاورند. جاده های کم خطر

البته برای آرایش خوب به محصولات آرایشی باکیفیت نیاز دارید که گاهی اوقات قیمت بسیار بالایی دارند و شاید این موضوع را مد نظر داشته باشید اما اگر در بازار امروزی که تنوع زیادی دارد جستجوگر باشید، می توانید محصولات با کیفیت را پیدا کنید به عنوان مثال در زمینه مراقبت از پوست می توان ضدآفتاب های ایرانی را که با برندهای خارجی رقابت می کنند، پیدا کرد و آن ها را خریداری کرد که قیمت آن ها چندین برابر خارجی است اما با کیفیت و یکنواخت. در برخی موارد کیفیت بالاتر و بالاتری را ارائه می دهند. اما برای رسیدن به آرایش مرتب و زیباتر مسئله دیگری وجود دارد و آن داشتن مهارت در این زمینه است، یعنی باید مراقب چهره خود باشید و بدانید که چگونه آن را زیباتر از آنچه می خواهیم به شما آموزش دهیم، نشان دهید. افرادی که صورت استخوانی دارند و گونه های برجسته ای ندارند، نکات آرایشی برای صورت های لاغر، پس با ما همراه باشید.

آرایش صورت ظریف

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد آرایش صورت های لاغر باید رعایت کنید این است که فونداسیون خود را همرنگ پوست یا یکی دو درجه روشن تر انتخاب کنید، زیرا کرم های تیره جلوه خوبی ندارند. این عنوان برای صورت های لاغر مناسب نیست، بنابراین برنزه شدن شما را لاغرتر نشان می دهد، اما رنگ های بسیار روشن نیز ظاهری بی روح به چهره شما می بخشد، بنابراین همانطور که گفتیم رنگ کرم پودر را با پوست خود هماهنگ کنید.

بعد از کرم نوبت به کانتورینگ می رسد، بنابراین افرادی که پیشانی بلندی دارند باید از کانتورینگ استفاده کنند تا این مشکل را پنهان کرده و پیشانی خود را کوتاهتر نشان دهند.

نکات آرایشی برای صورت های لاغر

آرایش چشم برای صورت های لاغر.

همانطور که گفتیم افرادی که صورت لاغر و بلندی دارند نباید برای آرایش خود از رنگ های تیره استفاده کنند و این موضوع در مورد سایه چشم آنها نیز صدق می کند پس اگر صورت شما اینگونه است سایه درخشان و براق است. ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد زیرا این مدل سایه باعث می شود صورت شما پرتر به نظر برسد.

بعد از زدن سایه چشم، بعد از آرایش چشم نوبت به خط چشم می رسد، برای صورت های لاغر دم و خط چشم گربه ای بهترین گزینه هستند، پس بهتر است خط چشم نازک پشت پلک بکشید و آن را بالا بیاورید تا چشمانتان گردتر و صورتتان بازتر به نظر برسد. دقت کنید که هرگز با مداد مشکی داخل چشمان خود نقاشی نکشید زیرا در این صورت چشمان شما کوچک و صورت شما لاغر به نظر می رسد.

در نهایت باید ریمل بزنید، بهتر است روی قسمت وسط مژه ها تمرکز کنید و مژه های این قسمت حالت بیشتری به خود بگیرید، برای این کار می توانید قبل از فر کردن مژه ها، ریمل بزنید.

luger5

نحوه زدن رژگونه برای صورت لاغر.

رژگونه زدن برای انواع صورت متفاوت است اما مشکل اینجاست که با استفاده از آنها می توانید گونه های خود را برجسته تر نشان دهید و برای این کار و برای اینکه صورت خود را گردتر نشان دهید باید از رژگونه های پررنگ و تیره خودداری کنید. آنهایی که روشن و براق هستند و ابتدا لبخند می زنند و سپس با یک برس پهن رژگونه را از کنار لاله گوش به سمت استخوان گونه بزنید و هر چه به گونه ها نزدیک می شوید رنگ کمتری روی این قسمت ها بمالید. لطفا توجه داشته باشید که رژگونه را برای صورت های لاغر باید به صورت افقی بمالید، نه به صورت زاویه دار، و نباید بالای گوشه چشم شما امتداد پیدا کند.

نکات آرایشی برای صورت های لاغر

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.