افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

نکاتی در مورد استایل کژوال/ تابستان نزدیک است و زمان آن رسیده که استایلی جذاب و راحت داشته باشید

  • کد خبر : 302102
نکاتی در مورد استایل کژوال/ تابستان نزدیک است و زمان آن رسیده که استایلی جذاب و راحت داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی می خواهید لباس، کیف و کفش انتخاب کنید، چه چیزی برایتان مهم است؟ با آن لباس ها رسمی و شیک به نظر برسید یا راحت و صمیمی به نظر برسید؟ خیلی ها عموماً استایل رسمی را دوست دارند و خیلی جاها از آن پیروی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی می خواهید لباس، کیف و کفش انتخاب کنید، چه چیزی برایتان مهم است؟ با آن لباس ها رسمی و شیک به نظر برسید یا راحت و صمیمی به نظر برسید؟ خیلی ها عموماً استایل رسمی را دوست دارند و خیلی جاها از آن پیروی می کنند، اما افراد زیادی هم هستند که دوست دارند راحت تر باشند و جز در موارد خاص لباس رسمی نپوشند.

رفت و آمد، خرید، مسافرت، بازدید از کافی شاپ و مهمانی های دوستانه نیازی به ظاهر رسمی ندارند و می توانید خیلی راحت تر برای این موارد لباس بپوشید. احتمالا شما یک استایل کژوال دارید، اما دقیقاً نمی دانید چیست! در این مقاله به شما می گویم که اگر از آن دسته افرادی هستید که به لباس های راحت و غیر رسمی علاقه دارید، استایل کژوال برای شما مناسب است تا از این پس زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. تا آخر با من باش

سادگی و راحتی دو اصل مهم در استایل کژوال است.

همانطور که در مقدمه گفتم، ویژگی اصلی سبک کژوال راحتی و آزادی است، بنابراین لباس ها تنگ و چسبان نیستند و جنس آن ها به گونه ای انتخاب شده است که احساس آزادی و راحتی را به فرد القا کند.

در استایل کژوال اکسسوری های مختلف و جزئیات زیاد جایی ندارند و تاکید اصلی بر سادگی است. لباس ها معمولا بدون نقش و نگار هستند، خبری از زیورآلات، کیف و کفش های براق نیست و سادگی بیش از هر چیز به چشم می خورد.

گاه به گاه-8

لباس ها را به سبک کژوال ترکیب کنید!

سادگی و غیر رسمی بودن لباس های سبک کژوال به فرد این امکان را می دهد که به راحتی از چند لباس محدود ترکیب های متنوعی بسازد و از تنوع و خلاقیت در لباس پوشیدن استفاده کند.

مطمئنم شما هم با من موافق هستید که می توانید یک بلوز سفید ساده را با شلوار جین و شلوار باری بپوشید و در هر دو حالت بسیار جذاب به نظر برسید!

گاه به گاه-4

سبک شخصی خود را داشته باشید

استایل کژوال ضمن تاکید بر غیر رسمی بودن و راحتی، آزادی زیادی به شما می دهد تا با انتخاب لباس، کیف و کفش، شخصیت خود را نشان دهید.

از آنجایی که قوانین سختگیرانه ای در این استایل وجود ندارد، می توانید به راحتی با استایلی کژوال شخصیت راحت و دوستانه خود را نشان دهید.

مبدل casual-3-ezgif.com-webp-to-jpg

مقالات اصلی به سبک گاه به گاه.

شلوار جین و کتان

با در نظر گرفتن اصل راحتی در استایل کژوال، می توانید حدس بزنید که کدام لباس ها در این سبک مورد توجه هستند. شلوار جین اولین لباس اصلی سبک کژوال است. می توان گفت شلوار جین جزء جدایی ناپذیر این استایل است. شلوارهای کتان نیز در میان کسانی که استایل غیر رسمی را می پسندند محبوب است.

گاه به گاه-1

تی شرت

تی شرت لباس مهم بعدی در استایل کژوال است. احساس راحتی و آزادی که یک تی شرت به فرد می دهد آن را به یکی از قسمت های مهم این سبک پوشش تبدیل کرده است.

سویت شرت

لباس مهم بعدی که در استایل کژوال چندان قدیمی نیست، هودی است. مدت زیادی از ورود هودی به بازار نمی گذرد، اما به یک کالای محبوب و محبوب در بین پیر و جوان تبدیل شده است، به خصوص برای استایل کژوال.

گاه به گاه-2

پیراهن و کاغذ

می توان گفت که پیراهن و بلوز بخشی از استایل رسمی است. اشتباه نخواهید گفت، اما ترکیب پیراهن و بلوز با شلوار جین و شلوار کتان و المان های کژوال می تواند استایل کژوال زیبایی ایجاد کند.

تک لایه

اگرچه کت و شلوار است، اما لباس اصلی آن استایل رسمی است، اما کت ساده نقش مهمی در ایجاد یک استایل کژوال دارد. ترکیب مانتو تک با شلوار جین، کتانی و سایر وسایل غیر رسمی بسیار پرطرفدار است و ظاهری جذاب و زیبا به فرد می بخشد.

گاه به گاه-10

دیگر عناصر مهم استایل کژوال.

علاوه بر مواردی که اشاره کردم، پوشیدن کفش های اسپرت و تخت، ساعت های مچی اسپرت، عینک های آفتابی ساده، جواهرات مینیمال، کیف و کمربندهای ساده و کلاه های متناسب با فصل که طرحی ساده دارند می توانند تیپ کژوال شما را کامل کنند.

مبدل casual-5-ezgif.com-webp-to-jpg

اگر به مد علاقه دارید، صفحه دانش زیبایی ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.