افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

نوع مناسب برای اولین قرار / برای تبدیل شدن به یک ملکه طبیعی باید آرایش کنید

  • کد خبر : 166250
نوع مناسب برای اولین قرار / برای تبدیل شدن به یک ملکه طبیعی باید آرایش کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها لباس های ما خیلی بیشتر از ما حرف می زنند و یک سری اطلاعات در مورد ما به دیگران می دهند که حتی ممکن است معتبر نباشد، مثلاً به خاطر رنگ هایی که می پوشید باعث می شوید مردم رنگ لباستان را ندانند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها لباس های ما خیلی بیشتر از ما حرف می زنند و یک سری اطلاعات در مورد ما به دیگران می دهند که حتی ممکن است معتبر نباشد، مثلاً به خاطر رنگ هایی که می پوشید باعث می شوید مردم رنگ لباستان را ندانند. در سبک شما حتی اگر مثلاً با لباس مشکی شما را قضاوت کنند، می توانید خود را فردی مصمم نشان دهید که همیشه با دیدی واقع بینانه به دنیا نگاه می کند و زندگی خود را به دور از خیال پردازی که ناشی از روانشناسی است پیش می برد. رنگ ها در سبک، یعنی هر رنگ ناخودآگاه، احساسات متفاوتی را در ما ایجاد می کند که در مطالب قبلی در مورد آن صحبت کردیم.

اکنون در این مقاله می خواهیم در مورد مرد مناسب برای اولین قرار صحبت کنیم که بسیار مهم است و باید با دقت انتخاب شود، زیرا اولین ملاقات ها همیشه بسیار مهم هستند، زیرا حتما شنیده اید که احساسات ما نسبت به یک شخص در ابتدا ثانیه هایی که می بینیم و البته این یک نوع تعصب محسوب می شود، اما این یک واقعیت است که نشان می دهد دوست داریم یا نه که انسان ها موجودات بصری هستند، البته اینکه شما اولین قرار خود را کجا می گذارید مثلا خیلی مهم است. برای افرادی که در کافی شاپ هستند، باید نوع خاصی برای رفتن به کافی شاپ داشته باشید، اما در حال حاضر و به طور کلی می خواهیم نکاتی را در مورد تیپ شما در اولین قرار ملاقات ها به شما بگوییم، پس به این کار ادامه دهید. با ما.

بهترین رنگ لباس برای پسر مناسب برای قرار اول

گفتیم که رنگ ها روانشناسی خاص خود را دارند و به همین دلیل دارای قدرت و انرژی هستند و می توانند روی دیگران تاثیر بگذارند و به همین دلیل رنگ ها را می توان به سه دسته رنگ های سرد، گرم و خنثی تقسیم کرد. اگر بخواهیم در این زمینه مثال بزنیم باید بگوییم رنگ هایی مانند زرد، قرمز و نارنجی که شاد و هیجان انگیز هستند را می توان رنگ های گرم و رنگ هایی مانند سبز، آبی و بنفش را رنگ های گرم در نظر گرفت. چنین رنگ هایی آنهایی که سرد هستند نماد رشد، شکوفایی و اعتماد به نفس محسوب می شوند و بسیار آرامش بخش هستند. در نهایت رنگ های خنثی شامل مشکی که نماد جذابیت و قدرت است و سفید که آرامش را می رساند.

حال با توجه به این مسائل، بهتر است ابتدا در مورد رنگ لباسی که می خواهید برای اولین قرار خود بپوشید، سرچ کنید و اطلاعاتی به دست آورید و در این بین فقط می توانید به سراغ رنگی بروید که دوست دارید اما همه آن را دوست دارند. در اولین قرار تاثیرگذار است، بنابراین می توانید با رنگ مورد علاقه خود به جلوه ای که می خواهید برسید، به همین دلیل ما یک سری رنگ را پیشنهاد می کنیم، به عنوان مثال می توانید ترکیب مشکی و قرمز را انتخاب کنید تا پویا و جذاب به نظر برسند. .

نوع مناسب برای اولین قرار.

نوع مناسب برای اولین قرار.

یا می خواهید جدی و با وقار به نظر برسید؟مثلا می توانید رنگ خاکستری را که خنثی است با رنگ هایی مانند صورتی، آبی سرمه ای و بنفش ترکیب کنید و در نظر داشته باشید که بهتر است زمانی که به رنگ پوست خود توجه کنید. انتخاب رنگ ها همچنین اگر اضافه وزن دارید برای لاغرتر به نظر رسیدن بهتر است رنگ های تیره تر را انتخاب کنید و اگر لاغر هستید و می خواهید کمی پرتر به نظر برسید بهتر است رنگ های روشن را انتخاب کنید.

نوع مناسب برای اولین قرار.

بهترین مانتو برای قرار اول.

یکی از موقعیت هایی که برای خانم ها بسیار استرس زا است، انتخاب یک مانتو مناسب برای قرار اول است، اولین چیزی که هر خانمی در انتخاب مانتو باید بداند این است که برای اولین قرار مانتو خیلی جذاب و تنگ انتخاب نکند. ، زیرا چنین جملاتی باعث ناراحتی شما می شود و اگر بزرگ ترین لباس استایل شما که کت است تنگ باشد، احساس ناراحتی خواهید کرد، بنابراین باید لباس هایی را انتخاب کنید که در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. مانتوهای خیلی گشاد نپوشید چون شما را نامرتب نشان می دهند.

برای رنگ مانتو بهتر است تک رنگ باشد و به پوست شما می آید و در این شرایط مطمئن ترین گزینه برای شما ممکن است رنگ های خنثی باشد و بهترین مدل ممکن است مانتوها باشد.

نوع مناسب برای اولین قرار.

آرایش عالی برای اولین قرار.

به عنوان یک زن نباید انکار کنید که آرایش ساده و ساده می تواند تاثیر منحصر به فردی روی صورت شما داشته باشد، بلکه آرایش خود را به گونه ای انجام دهید که خیلی از چهره واقعی خود دور نشوید، به خصوص که اولین قرار ملاقات است. بنابراین اگر زیاد آرایش می کنید، شاید اعتماد به نفس ندارید که در جلسات آینده خود را با چهره خود معرفی کنید، بنابراین این بسیار مهم است. حال برای داشتن آرایش خوب بهتر است قبل از آرایش از یک ماسک خوب استفاده کنید و حتی پوست خود را لایه برداری کنید، زیرا پاکسازی پوست می تواند بر جذابیت و درخشندگی صورت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

نوع مناسب برای اولین قرار.

حال برای پوشاندن پوست با کرم بهتر است کرمی با دو درجه اختلاف رنگ انتخاب کنید و اگر رنگ پوستتان سبز است از کرمی با کمی هلو و برنزه استفاده کنید و سعی کنید عیوب خود را بپوشانید. پوست. مثلا صورتتان اگر پوستتان چرب است، از کرم هایی استفاده کنید که پوستتان را کمتر چرب کند، چون داشتن پوست چرب برای اولین قرار جالب نیست، پس خیلی روی کرمتان وسواس داشته باشید.

اگر پوست شما خشک است، قبل از پوشاندن آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و سپس پشت پلک خود را با رنگ طبیعی بپوشانید و سعی کنید یک خط ظریف بکشید، زیرا آن خط ها ضخیم هستند یا دنباله دارها طبیعی بودن را از بین می برند.

نوع مناسب برای اولین قرار.

نوع مناسب برای اولین قرار.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.