افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

نوسانات بیت کوین در سایه تصمیم فدرال؛ یک لحظه ریسک و امید

  • کد خبر : 369025
نوسانات بیت کوین در سایه تصمیم فدرال؛ یک لحظه ریسک و امید

پس از اینکه کاهش غیرمنتظره نرخ بهره توسط فدرال رزرو بر بازارها تأثیر گذاشت، قیمت بیت کوین به بالاترین حد سه هفته اخیر رسید، زیرا معاملات آتی سهام آمریکا جهش کرد. طبق گزارش Blockchain Homeland، قیمت بیت کوین تا صبح روز پنجشنبه تا 3.9 درصد افزایش یافت 61980 دلار در یک نقطه، حتی از 62500 […]

پس از اینکه کاهش غیرمنتظره نرخ بهره توسط فدرال رزرو بر بازارها تأثیر گذاشت، قیمت بیت کوین به بالاترین حد سه هفته اخیر رسید، زیرا معاملات آتی سهام آمریکا جهش کرد.

طبق گزارش Blockchain Homeland، قیمت بیت کوین تا صبح روز پنجشنبه تا 3.9 درصد افزایش یافت 61980 دلار در یک نقطه، حتی از 62500 دلار نیز فراتر رفت. معاملات آتی S&P 500 و سهام آسیایی نیز با آماده شدن معامله گران برای شروع تسهیلات پولی مورد انتظار فدرال رزرو افزایش یافتند.

نوسانات بیت کوین در پاسخ به نرخ بهره

هزینه های استقراض بانک مرکزی آمریکا 0.5٪ کاهش یافت؛ این اولین کاهش در بیش از چهار سال گذشته است. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، با دقت از تعهد به چنین کاهش سریع نرخ در آینده خودداری کرد و گفت که حرکت‌های آینده بر اساس داده‌های اقتصادی انجام خواهد شد. این چشم انداز محتاطانه واکنش بازار را در ساعات معاملاتی روز چهارشنبه آمریکا کاهش داد.

منبع: بلومبرگ
منبع: بلومبرگ

Caroline Mauron، یکی از بنیانگذاران Orbit Markets، ارائه دهنده نقدینگی برای تجارت مشتقات دارایی دیجیتال، گفت:

شروع تهاجمی تسهیل پولی خبر خوبی برای دارایی های ریسکی از جمله بیت کوین است. بازار به چند ساعت زمان نیاز داشت تا تصویر بزرگتر را ببیند و چشم انداز بهبود را منعکس کند.

قبل از نشست فدرال رزرو، نظرات در مورد کاهش نرخ بهره توسط مقامات یک چهارم درصد یا نیم درصد متفاوت بود. اکنون که ریسک های بازار کار و تورم در تعادل هستند، پاول و همکارانش در تلاش هستند تا اقتصاد ایالات متحده را قوی نگه دارند.

دیوید لاانت، رئیس تحقیقات FalconX، اظهار داشت:

تمرکز به سرعت به وسعت و دامنه این دوره تغییر خواهد کرد. اصلی ترین عاملی که از این پس باید رصد شود مسیر فعالیت های اقتصادی خواهد بود.

لاوانت همچنین گفت که ارتباط بین سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری و سنتی مانند سهام اخیراً افزایش یافته است، نشانه‌ای از اینکه متغیرهای کلان اقتصادی بر بازار دارایی‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارند.

در جاهای دیگر، شاخص دلار ثابت بود و اوراق خزانه ایالات متحده کاهش یافت که احتمالاً منعکس کننده سیگنال محتاطانه پاول در مورد میزان تسهیل پولی در آینده است.

کریس وستون، رئیس تحقیقات Pepperstone Group، در یادداشتی نوشت:

پاسخ ادامه فدرال رزرو همچنان نامشخص است. آنها هنوز در یک مسیر برنامه ریزی نشده هستند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-19 12:02:01

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.