افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

نوزاد عجیبی که این زن سیاه پوست به دنیا آورد/عکس

  • کد خبر : 370290
نوزاد عجیبی که این زن سیاه پوست به دنیا آورد/عکس

شاید برای شما عجیب باشد که یک زن سیاه پوست فرزندی بلوند و سفید به دنیا می آورد. به گزارش صبح تایم، چنین تولدهایی یک در میلیون است. به عبارت دیگر، از هر یک میلیون تولد ممکن است یک کودک با چنین ویژگی به دنیا بیاید. خانم کاترین به دلیل رنگ پوست سیاهش یک بچه […]







شاید برای شما عجیب باشد که یک زن سیاه پوست فرزندی بلوند و سفید به دنیا می آورد.



به گزارش صبح تایم، چنین تولدهایی یک در میلیون است. به عبارت دیگر، از هر یک میلیون تولد ممکن است یک کودک با چنین ویژگی به دنیا بیاید.

خانم کاترین به دلیل رنگ پوست سیاهش یک بچه سفید به دنیا آورد. پزشکان می گویند که چنین زایمانی بیشتر شبیه یک معجزه است. خانم کاترین که رنگ پوست مشکی خود را مدیون ملیت نیجریه ای خود است، در ابتدا فکر کرد که فرزندش به اشتباه به او داده شده است.

کاترین 32 ساله می گوید که ماما به من نگاه کرد و سپس به فرزندم یونا نگاه کرد. باورش نمی شد که بچه من است. پزشکان ذکر کردند که تولد من بسیار نادر بوده است.

شوهر 34 ساله خانم ریچارد که به تازگی به عنوان مشاور پزشکی استخدام شده است، با دیدن فرزند سفید پوستش شگفت زده شد. فرزند او در اول ژوئن در بیمارستان “کینز میلتون” به دنیا آمد.

او می گوید: وقتی یونس را برای اولین بار دیدم نفس راحتی کشیدم که او سالم است، صورتش رنگ پریده بود چون بند ناف دور گردنش پیچیده بود، بعد از چند ساعت رنگش تغییر کرد، من و همسرم. کاترین متوجه شدیم که رنگش مثل پوست من سفید است، ماماها و دکترها گفتند به احتمال زیاد سفید می ماند.

عزیزم

خانم کاترین، کارشناس مالی، می گوید که برخی از کودکان پس از چند هفته تیره تر می شوند، اما با مشاهده بالای گوش های کودک می توانید حدس بزنید که آیا کودکان سیاه هستند یا سفید. فهمیدیم که یونس سفید خواهد شد.

دکترها گفتند بچه ما مثل افراد زال (موهای سفید و چشم قرمز، آدم بدون رنگدانه) نیست. ما معتقد بودیم که من حامل یک ژن خاص هستم.

پدر و مادرم اهل نیجریه بودند. همه آنها سیاه بودند. اما شاید یک ژن سفید در خانواده من وجود داشته که از گذشته تا کنون باقی مانده است. به گزارش دیلی نیوز، پزشکان وقوع چنین ژنی را بسیار نادر می دانند. در آمریکا فقط دو نمونه مثل من وجود دارد. گزارش شده است.

خانم کاترین و ریچارد تصمیم می گیرند فرزندان بیشتری داشته باشند، اما به آنها گفته می شود که احتمال کمی وجود دارد که فرزندشان سفید پوست شود.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.