افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

نوروزی: پرسپولیس مهاجمی مثل لوکادیا می خواهد

  • کد خبر : 28982

مهاجم سابق پرسپولیس از بازیکن خارجی سابق این تیم حمایت کرد. رضا نوروزی در گفت و گو با برنا، با اشاره به فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جاری، اظهار داشت: یکی از مهم ترین عوامل تیم ها برای تکرار قهرمانی، حفظ تیم اصلی شالکه و تقویت تیم و پرسپولیس است. در این زمینه […]

مهاجم سابق پرسپولیس از بازیکن خارجی سابق این تیم حمایت کرد.

رضا نوروزی در گفت و گو با برنا، با اشاره به فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جاری، اظهار داشت: یکی از مهم ترین عوامل تیم ها برای تکرار قهرمانی، حفظ تیم اصلی شالکه و تقویت تیم و پرسپولیس است. در این زمینه موفق بوده است. پرسپولیس ستاره ها و بازیکنان تاثیرگذار فصل قبل خود را حفظ کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرده و با ترکیبی تقریبا کامل خود را برای شروع فصل آماده می کند.

وی در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر افزود: اضافه شدن بازیکنانی مانند مسعود ریگی، شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی زادگان اتفاق خوبی برای پرسپولیس بود و فکر می کنم این بازیکنان می توانند شرایط خوبی در این تجهیزات داشته باشند. به همراه بازیکنان فصل قبل پرسپولیس را کاملتر کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس با تاکید بر لزوم جذب مهاجم جدید برای این تیم، تصریح کرد: با توجه به جدایی عیسی آل کثیر و پایان دوران حرفه ای افرادی مانند شیخ دیاباته و پریرا، پرسپولیس نیاز فوری به جذب مهاجم ششدانگ دارد. . . و یک گلزن . بر این اساس پرسپولیس در فصل جدید علاوه بر حضور در لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته باشد، خط فوروارد خود را تقویت کند و یک مهاجم فریم به خدمت بگیرد.

نوروزی ادامه داد: پرسپولیس فصل گذشته یورگن لوکادیا را در اختیار داشت که از ویژگی های فنی بسیار خوبی برخوردار بود، پرسپولیس برای فصل جدید مهاجمی با ویژگی هایی مانند لوکادیا را می خواهد تا در نوک خط حمله مسئول گلزنی این تیم باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر بین گزینه های داخلی نامزدی وجود ندارد که بتواند به پرسپولیس بیاید، به نظر می رسد باشگاه باید به فکر گزینه های خارجی باشد.

وی با اشاره به شرایط خاص پرسپولیس در فصل جدید خاطرنشان کرد: با توجه به حضور ستارگان مطرح فوتبال دنیا مانند رونالدو و بنزما در عربستان و تقویت تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس، نه تنها کار سختی است. برای پرسپولیس و سایر تیم های ایرانی در جنگی نابرابر هستیم و به نظر می رسد با ادامه این روند هر سال کار تیم های ایرانی برای کسب مقام در آسیا سخت می شود.

آقای گل سال های آخر فوتبال ایران که با زدن 24 گل در فصل 1388-1391 رکورددار بیشترین گل در لیگ برتر است، درباره آمار ضعیف آقای گل در لیگ برتر گفت: گل نخوردن مشکلی است که فوتبال ما سال هاست با آن دست و پنجه نرم می کند. در دوره ای که با 24 گل آقای گل شدم، نه از پرسپولیس و نه از استقلال پیشنهادی نداشتم. در آن دوره تیم ها بازیکنان زیادی داشتند. مثلا پرسپولیس بازیکنانی مثل جواد کاظمیان، مهرداد اولادی، هادی نوروزی، محمد قاضی و… داشت. در آن زمان سطح کیفی تجهیزات بالاتر از الان بود. شاید جالب باشد که بگوییم با ۲۴ گل در آن فصل آقای گل شدم که بدون زدن پنالتی به آن گل رسیدم و هنوز کسی نتوانسته رکورد گلزنی من در لیگ برتر را بشکند. موضوع دیگری که در این موضوع دخیل است عدم توجه باشگاه ها به رده های پایه و استعدادیابی از تیم های پایه است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)