افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

نورمحمدی: پرسپولیس مقابل استقلال کار سختی ندارد/ کمبود بازیکن به تیم ضربه می زند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122076

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ پوشان در دیدار مقابل استقلال از تاجیکستان کار سختی در پیش ندارند و می توانند با پیروزی مقابل این تیم راه صعود را هموار کنند. علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بازی […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ پوشان در دیدار مقابل استقلال از تاجیکستان کار سختی در پیش ندارند و می توانند با پیروزی مقابل این تیم راه صعود را هموار کنند.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بازی با نصر عربستان را کنار بگذاریم، خدا را شکر پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی در رقابت های آسیایی کسب کرده است. نحوه بازی پرسپولیس مقابل الدحیل آنقدر خوب بود که تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت. در دیدار مقابل النصر به نظر می رسد اگر حضور کریستیانو رونالدو نبود، پرسپولیس در آن دیدار شکست نمی خورد.

وی ادامه داد: به نظر من شاگردان یحیی گل محمدی کار سختی مقابل استقلال تاجیکستان پیش رو ندارند و اگر از ابتدا بر بازی مسلط شوند به راحتی می توانند این تیم را شکست داده و صعود خود را به مرحله حذفی هموار کنند. مسابقات. لیگ قهرمانان آسیا. .

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس امسال نیز مانند سال های اخیر بازیکنان بسیار خوبی را در ترکیب خود دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید. درست است که این تیم در یکی دو بازی اخیر نتوانسته به عنوان تیم قهرمان ظاهر شود، اما مطمئنم این تیم همچنان می تواند قهرمان لیگ شود و هیچ تیمی نباید پرسپولیس را دست کم بگیرد.

کمبود بازیکن روی پرسپولیس تاثیر گذاشته است

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپولیس گفت: کمبود بازیکن یکی از مشکلاتی است که پرسپولیس را در این فصل تحت فشار زیادی قرار داده است و من تنها نقطه ضعف تیم یحیی گل محمدی را در این فصل می بینم. کمبود بازیکن همانطور که همه متوجه شدند پس از مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی، خط دفاعی پرسپولیس بسیار ضعیف بود و بازیکنان نتوانستند با هم برابری کنند و در بازی با صنعت نفت آبادان باعث شد دو بار دروازه پرسپولیس باز شود.

نورمحمدی افزود: این بازیکنانی که پرسپولیس در ترکیب خود دارد جزو بهترین های ایران هستند و یحیی گل محمدی باید خوشحال باشد که این نفرات را در اختیار دارد.

کنعانیان و گلسیان باید هر چه زودتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: دو مدافع میانی در هر تیم نقش کلیدی و مهمی دارند و اگر هماهنگی بین این دو بازیکن در طول بازی صورت نگیرد، مهاجمان حریف به راحتی می توانند به دروازه پرسپولیس برسند. امیدوارم در دیدارهای آینده زوج کنعانی زادگان و گلسیانی عملکرد بهتری داشته باشند تا پرسپولیس به راحتی گل دریافت نکند.

نورمحمدی افزود: پرسپولیس در هر پستی باید بازیکنان متخصص داشته باشد و در این فصل متأسفانه از برخی بازیکنان در پست هایی استفاده می شود که پست تخصصی آنها نیست اما با توجه به کمبود بازیکن نمی توان در این زمینه از مربی ناامید شد. “. مصدومیت پورعلی گنجی و یاسین سلمانی ضربه بزرگی به شاگردان گل محمدی وارد کرد چرا که این دو بازیکن از بهترین های این فصل بودند و غیبت آنها در جریان مسابقات احساس می شود. خدا را شکر مصدومیت ترابی برطرف شده و اگر وحید امیری زودتر به ترکیب پرسپولیس بپیوندد به لطف آمادگی خوب محمد عمری و امید عالیشاه شرایط این تیم در خط حمله بهتر می شود.

هواداران باید به حمایت از ما ادامه دهند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در خط حمله خود مهاجم سطح بالایی نداریم و سایر بازیکنان در مسابقات در نقش مهاجمان سطح بالا ظاهر می شوند اما کارایی چنین بازیکنی را ندارند. در تمام دنیا تیم های بزرگ گاهی نتایج بدی می گیرند و هواداران نباید از پرسپولیس ناامید شوند و حمایت خود را از این تیم بیشتر کنند تا پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی کسب کند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر سه شنبه 25 آبان ماه از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.