افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

نورمحمدی: پرسپولیس در مقابل مس رفسنجان هوشمندانه بازی کرد / همه تیم‌ها امتیاز از دس‌آوره

  • کد خبر : 17408

کاپیتان پیشین گفت پرسپولیس مقابل مس رفسنجان هوشمندانه بازی چرا که هم می‌دانست نیاز دارد و هم از نتایج رقبای خود باخبر بود. رضا نورمحمدی، در برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان داشت: به نظرم در این بازی خیلی خوب بازی اما می‌توانم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد بهتر از آن استفاده می‌کنم […]

کاپیتان پیشین گفت پرسپولیس مقابل مس رفسنجان هوشمندانه بازی چرا که هم می‌دانست نیاز دارد و هم از نتایج رقبای خود باخبر بود.

رضا نورمحمدی، در برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان داشت: به نظرم در این بازی خیلی خوب بازی اما می‌توانم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد بهتر از آن استفاده می‌کنم تا بهتر از آن کسب کنم. در بین بازیکنان هم از عملکرد محمد عمری خیلی خوشم آمد و نشان داد که بزرٯ ششد. پرسپولیس در قرار دارد که باید خیلی مراقب از دادن امتیاز باشد چرا این مسئله بسیار است.

باشگاه پیشکسوت در انتقادات ویژه ای که به یحیی گل محمدی بازی با مس رفسنجان گفته می شود گفت: بحث ترسو بودن یک است اما باید پذیرفته شود که نمی‌شود در این شرایط بی‌محابا حمله کرد که اگر پرسپولیس پرسپولیس بازی را انجام دهد شاید از تیم گل می‌خورد. این صورت کار بسیار سخت می‌شد. به نظر پرسپولیس در مقابل مس رفسنجان هوشمندانه بازی کرد که هم می‌دانست نیاز دارد و هم از نتایج رقبای خود باخبر بود. اگر پرسپولیس این بازی برنده نمی‌شد کار بسیار سختی کرد اما باید فشار روی کادر فنی و بازیکنان در این بازی بالا را قبول کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از قهرمانی در این فصل لیگ برتر چیست؟ ادامه داد: به نظر من بین پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس پرسپولیس و سپاهان بیاشتر . هر چند استقلال هم در این هفته‌ها بازی خوبی دارد اما اگر بخواهم متعصبانه حرف بزنم معتقدم پرسپولیس قهرمان می‌شود. چیزی که این است که هر ۳ تیم هم از دست می‌دهند و هم تیمی را در نهایت می‌بینند و بیشتر می‌کنند و به دست می‌آورند.

کاپیتان سال‌های پرسپولیس گفت: قبول دارم که امسال تیم سال‌های گذشته را و نوسان نوسان زیاد است. برخی از بازیکنان هم افت کرده اند اما باید امیدوار بود که شرایط بهتری داشته باشد. به هر حال در یک تیم جابجایی می‌پذیرد بازیکنان جدید می‌آیند ناهماهنگی‌هایی هم به وجود اما پرسپولیس با همه مسائل تا اینجا تیم بدی نبوده بود و همین باعث شد که می‌توانید در اینجا قهرمانی لیگ قهرمانان را دریافت کنید.

پیشکسوت باشگاه ادامه داد: انتظارات از تیم چند سال بسیار بالا همیشه برای بازی خوب هم می‌گرفت اما الان شرایط به گونه‌ای است که پرسپولیس حتی برنده برنده هم می‌شود می‌شود آن انتقاد. در تاثیرگذاری حضور دارند اما تیم‌ها هم ننشستند و به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند. به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان نباید می‌خورد و باخت در این بازی کار را سخت .

نورمحمدی در افزود: چند تا تا لیگ باقی مانده و مطمئنم که از دست می‌دهند اما چیزی که پرسپولیس در بازی‌های خانگی خانگی حتماً برنده شود. تیمی قهرمان خواهد شد که حرفه‌ای‌تر خواهد بود و از روندی که بیش‌گاد را حفظ می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.