افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

نورمحمدی: سپاهان فقط کاغذ بازی‌های آسان در پیش دارد/ بیرانوند بود قهرمان بیست ویکم می‌شد.

  • کد خبر : 17917

علیرضا نورمحمدی پیشین پرسپولیس می‌گوید: به نظر من استقلال و پرسپولیس فینال لیگ برتر امسال خواهد بود. تیم ریکاردو شرایط خوبی داشته و بازی‌های خود را است و چنین شرایطی نیز دارد. این هفته پرسپولیس باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود که برای نیفتادن میج. رضا نورمحمدی سابق پرسپولیس اما معتقد […]

علیرضا نورمحمدی پیشین پرسپولیس می‌گوید: به نظر من استقلال و پرسپولیس فینال لیگ برتر امسال خواهد بود. تیم ریکاردو شرایط خوبی داشته و بازی‌های خود را است و چنین شرایطی نیز دارد.

این هفته پرسپولیس باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود که برای نیفتادن میج. رضا نورمحمدی سابق پرسپولیس اما معتقد است که دربی بیست و هفتم مهمترین بازی فصل است که قهرمان لیگ برتر را تعیین خواهد کرد.

وی در این ارتباط گفت: به نظر من بازی استقلال و پرسپولیس فینال لیگ برتر امسال د. تیم ریکاردو شرایط خوبی داشته و بازی‌های خود را است و چنین شرایطی نیز دارد. پرسپولیس شیرین برصفر برابر ملوان به دست آورد پیش از آن نیز رفسنجان که تیم گردن کلفتی را شکست داد. قبل از دربی پرسپولیس با مس کرمان بازی دارد در حال سقوط است و برای از دست ندارد.

وی ادامه داد: با این وجود من فکر نمیکنم پرسپولیس در کرمان امتیاز از دست دادن. پرسپولیس پس از تلخ مقابل سپاهان اصفهان خودش را پیدا کرد و خوشبختی کرد و من فکر می کنم با اختلاف یا یا گل مس کرمان را در خانه خانه خودش شکست. هر چند این تیم هم در حال سقوط بوده و چیزی برای دست دادن ندارد. بازی با تیم‌هایی در نیم فصل دوم بسیار سخت است و باید بچه‌های پرسپولیس جمعی داشته باشند که مرتکب اشتباه نشوند.

مدافع سال‌های نه دور پرسپولیس در عملکرد خط دفاعی تیم بازی در‌های بعدی نیز کرد: مرتضی پورعلی گنجی در با سپاهان پس از برخورد با شهریار مغانلو خشک شد و پرسپولیس را همراهی کند علی نعمتی انصافا در کنار گولسیانی داشت و اجازه داد. هیچ جای خالی این بازیکن احساس شود. پرسپولیس مهره‌های دارد که از تجربه کافی در لیگ و این موضوع در مورد خط صدق می‌کند. . اگر این بازیکن فصل گذشته بود، این تیم قهرمان لیگ بیست و یکم بود. او فقط یک دروازه بان نیست و وزنه روحی خوبی برای کل تیم است.

نورمحمدی از مهدی و سعید صادقی نیز تعریف و تمجید کرده است. من احترام برای شخصیت شیخ دیاباته قائلم اما این خارجی را به سن گذاشته و دیگر سابق را ندارد. در چنین شرایطی است جوانانی مثل مهدی عبدی و عمری در ترکیب حضور چرا که این به سود فوتبال ایران است. همچنین خوشحالم سعید صادقی هم با گل برگشت. این بازیکن بسیار دارد و اگر آماده باشد حتی در بازی مقابل مسکران و استقلال ستاره پرسپولیس باشد.

برخی‌ها اعتقاد دارند که شانس قهرمانان برای قهرمانی در لیگ برتر چون چون آسان تری دارد و رضا اما در این رابطه: شاگردان شاگردان در جدول با ۵۲ امتیاز به لطف لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین صدرنشین و نسبت به دو تیم شرایط شرایط بهتری . سپاهانیها در بازی باقیمانده خود باید به مصاف مس و ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان پیکان و مس کرمان بروند شاید درظاهر درظاهر حریفان ساده به نظر برسند اما در عمل این طور. همه اینها با تمام وجود برای خود اعتبار دارند و حتم دارم سپاهان دراین بازی ها امتیاز از دست می دهند. پرسپولیس فقط باید کارخودش را انجام دهد و اصلا و ابدا به این مسائل توجهی ندارد. پرسپولیس اگر خودش باشد و استقلال را شکست دهد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.