افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نورشرق: نتیجه پرونده بیرانوند به نظر کارشناس مالی بستگی دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 332753
نورشرق: نتیجه پرونده بیرانوند به نظر کارشناس مالی بستگی دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اختلافات طرفین در مسائل مالی تصمیم گرفتیم نظر کارشناس مالی را در این خصوص جویا شویم. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در رابطه با شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: در خصوص مدارک مالی […]

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اختلافات طرفین در مسائل مالی تصمیم گرفتیم نظر کارشناس مالی را در این خصوص جویا شویم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در رابطه با شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: در خصوص مدارک مالی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس و درخواستی که صورت گرفته است. وکیل بازیکن برای ارجاع موضوع به کارشناسان و نیز اختلاف طرفین در محاسبات در تشخیص و تعیین مطالبات بازیکن و مستنداتی که در این خصوص ارائه کرده اند و لزوم رسیدگی تخصصی به موضوع و با بررسی مدارک، دستور ارجاع موضوع به کارشناسان صادر شد.

وی افزود: در این صورت مبنای موضوع برای اینکه بیرانوند فسخ قرارداد باشگاه پرسپولیس را توجیه می کند یا نه بر این اساس است که آیا تقاضایی برای وی وجود دارد یا خیر. این موضوع یک امر تخصصی است و از نظر تفاوت اساسی طرفین در این زمینه و تفاوت اطلاعات ارائه شده توسط آنها، تصمیم این کمیته منوط به نظر کارشناس مالی خواهد بود.

رئیس کمیسیون وضعیت بازیکنان گفت: کارشناس منتخب به بررسی مدارک ارائه شده در پرونده و همچنین توجه به کلیه اطلاعات و مدارکی که طرفین ارائه آن را ضروری و ضروری می دانند، پرداخته های باشگاه را تطبیق می دهد. با مطالبات ادعایی و پرداخت های جداگانه قراردادی و پاداش های غیرقراردادی در هر یک از فصول مسابقات اقدام به ارائه نظریه کارشناسی می کند.

نورشرق تصریح کرد: از آخرین لایحه ارائه شده از سوی باشگاه در تاریخ 18/5/1303 تا روز قبل از آن که کمیته وضعیت بازیکنان تصمیم به مراجعه به کارشناس گرفت، جلسات متعددی بین اعضای این کمیته برگزار شد و در نهایت ما اعلام کردیم. مقرر شد با توجه به اختلاف نظر طرفین در خصوص مسائل مالی و ارقام مطرح شده در پرونده و در خصوص لزوم تفکیک پرداخت های پرداختی حقوق از پاداش قراردادی، باید به نظریه تخصصی کارشناس مالی متوسل شویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)