افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نوجوان 16 ساله جنجال وحشتناکی به پا کرد! / برای دختر 8 ساله فیلم سیاه فرستاده بود!

  • کد خبر : 180691
نوجوان 16 ساله جنجال وحشتناکی به پا کرد!  / برای دختر 8 ساله فیلم سیاه فرستاده بود!

به گزارش رکنا، شب 21 دی ماه، خبر نگران کننده تیراندازی به موتورسواران نقابدار در بلوار توس، بسیج نیروهای انتظامی مشهد را برانگیخت. لحظاتی بعد گروهی از ماموران نیروی انتظامی به دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس نیروی انتظامی) به شهر نوید رفتند و بررسی این موضوع را آغاز کردند. بررسی های اولیه نشان داد دو […]

به گزارش رکنا، شب 21 دی ماه، خبر نگران کننده تیراندازی به موتورسواران نقابدار در بلوار توس، بسیج نیروهای انتظامی مشهد را برانگیخت. لحظاتی بعد گروهی از ماموران نیروی انتظامی به دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس نیروی انتظامی) به شهر نوید رفتند و بررسی این موضوع را آغاز کردند.

بررسی های اولیه نشان داد دو جوان موتورسوار که صورت خود را نیز پوشانده بودند با اسلحه کلت به سمت منزل یکی از شهروندان تیراندازی کردند و سپس با شکستن شیشه های خودرو پژو 207 از محل متواری شدند و موتورسیکلت به سمت آن شلیک هوایی کرد. می توان.

در بررسی دوربین های مداربسته جزئیات جوانی لاغر اندام مشخص شد و مشخص شد قبل از این حادثه درگیری خونینی رخ داده است که طی آن جوان دیگری به بیمارستان اعزام و به کما رفته است.

طولی نکشید که تحقیقات پلیس نشان داد که دو تیراندازی افراد نقابدار و درگیری خونین به یکدیگر مرتبط است و در تصاویر این درگیری رد یک جوان لاغر اندام را می بینید.

با دستگیری چند مظنون و انجام بازجویی های تخصصی که با دستورات ویژه قاضی قنبری (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) آغاز شد، سرنخ هایی از پیامک ها و فیلم های مبتذل در فضای مجازی به دست آمد که ریشه این حوادث تلخ را نشان می داد.

پس از دستگیری چند نفر، سرانجام تحلیل فنی این حادثه به نوجوان 16 ساله ای از شهرک نوید که ترک تحصیل کرده بود، به معاونت اجتماعی کلانتری راهنمایی شد و ابراز تاسف کرد. جنجال وحشتناک او.، درباره این ماجرای تکان دهنده گفت: چندی پیش نوه یکی از همسایه ها به خانه ما آمد و از خواهر 13 ساله ام خواست اپلیکیشن “شاد” را روی گوشی خود نصب کند. اما خواهرم هر چه تلاش کرد، نتوانست این برنامه را نصب کند.

در همین حین خواهرم با آن دختر 8 ساله نزد من آمد تا به او کمک کند. بلافاصله اپلیکیشن مذکور را روی گوشی ایشان نصب کردم تا بتواند ادامه تحصیل دهد.

اما در یک لحظه وسوسه چهره زیبای آن دختر شدم و شماره تلفن او را در گوشیم ذخیره کردم. بعد از این اتفاق من برایش پیغام فرستادم اما جوابی دریافت نکردم و خیلی عصبانی شدم و این بار چند فیلم مبتذل به شماره تلفن آن دختر فرستادم.

فردای آن روز بود که از همان شماره پیام هایی دریافت کردم و خوشحال شدم، ابتدا سعی کردم با پیام های دیگری علاقه ام را به او اعلام کنم و در پیام های بعدی از او خواستم که با او تماس بگیرد، اما کم کم متوجه شد. پیام های او از سن او بزرگتر هستند و پیر به نظر می رسد و این جور کلمات را یک دختر 8 ساله نمی تواند تلفظ کند. با وجود این، من به پیام دادن ادامه دادم تا اینکه او از من خواست که عکسی از من برایش بفرستم.

من خیلی به ماجرا مشکوک بودم و تصور می کردم مادر دختر متوجه موضوع شده و این پیام ها را برای من ارسال می کند. برای همین هم که خیلی ترسیده بودم عکس یکی از پسرهای همسایه را که باهاش ​​اختلاف داشتم و بارها دعوا کرده بودیم برایش فرستادم.

با وجود این، از آنجایی که فکر می کردم خانواده دختر متوجه موضوع شده اند، از آنها عذرخواهی کردم و حتی شماره او را از تلفنم پاک کردم، او آن را به تاجران و ساکنان نشان می دهد و به دنبال شناسایی صاحب آن عکس است. اتفاقاً به درب مغازه ای رفتم که مرد جوانی در آن کار می کرد. فروشنده با دیدن عکس به وضوح گفت این عکس برادر من است. آنها اشتباهاتی کرده بودند و بین خودشان دعوا کرده بودند و بعد این درگیری ادامه پیدا کرد. با چوب و چوب و میله آهنی تا اینکه چوب به سر پدر دختر اصابت کرد و ماجرای این دعوا به دو دستی ختم شد.

در همین حال برادر بزرگ صاحب عکس به دلیل اصابت میله آهنی به بیمارستان اعزام شد و به کما رفت.

بررسی های بعدی پلیس نشان داد که پس از این حادثه دو نفر از آشنایان و بستگان صاحب عکس با موتور سیکلت با نقاب به خانه پدربزرگ دختر 8 ساله رفته اند. با مشاهدات در فضای مجازی سرنخ هایی از نوجوان 16 ساله ای به دست آمد که برای نوه شاکی از تیراندازی های مهیب پیامک ارسال کرده بود. گزارش روزنامه

به این ترتیب جنجال بر سر خلاقیت های وحشتناک نوجوان 16 ساله پایان یافت و پرونده دیگری روی میز دادگاه گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.