افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

نواب نصیرشلال: کشتی غرق شده را تحویلم دادند/در تیم ملی خدمت نمی کنم – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 322127
نواب نصیرشلال: کشتی غرق شده را تحویلم دادند/در تیم ملی خدمت نمی کنم – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از پایان رقابت های سنگین وزن و دسته چهارم، علی داودی گفت: داودی تمام تلاش خود را کرد و رقابت خوبی بود. دومین بازی دو ضرب علی داودی می تواند مانند آخرین بازی میر مصطفی جوادی به مدالی منجر شود. […]

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از پایان رقابت های سنگین وزن و دسته چهارم، علی داودی گفت: داودی تمام تلاش خود را کرد و رقابت خوبی بود. دومین بازی دو ضرب علی داودی می تواند مانند آخرین بازی میر مصطفی جوادی به مدالی منجر شود. او خیلی دور بود و شرایط مسابقه بسیار ظریف بود و نتوانست به این وزن برسد و چهارم شد.

وی در خصوص صحبت های علی داودی مبنی بر خالی بودن بدنش گفت: در تمرینات و مسابقات شرایطی پیش می آید و این طبیعی است. مسابقه شرایطی دارد که باید طبق برنامه خود را گرم کنید و به رکورد برسید. این طبیعی است و بیشتر از خالی کردن حرکت سوم است. چون فاصله حرکت دوم و سوم او بسیار کم بود و بیشتر نفسش برنگشت و این حس به او دست زد.

مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان درباره ادامه فعالیتش با تیم ملی بعد از مسابقات المپیک گفت: بحث هایی شده و هنوز تصمیم مشخصی نگرفته ایم. حدود یک سال از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم می گذرد. دیروز به رئیس و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفتم وسایلی که به من دادند اصلا وسیله ای نیست و خراب است. تلاش زیادی کردیم و در این مدت بچه ها از نظر رکوردی خیلی تغییر کردند و تیم خوبی برای مسابقات جهانی آماده می شود و به احتمال زیاد در خدمت تیم نباشم.

نصیرشلال در خصوص عملکرد میر مصطفی جوادی گفت: مصطفی خیلی خوب بود و در حرکت مشتی که آرنج مصری آمد بین حرکاتش فاصله بود. توانایی بچه های ما در این حد نیست و کمی بیشتر از حد توانشان تلاش کردند. 250 کیلوگرم علی و 217 کیلوگرم مصطفی وزنه هایی بودند که بیش از توان آنها بود. بچه ها بیش از توان خود تلاش کردند و در این رکورد یک سال حدود 20، 30 کیلوگرم اضافه کردند، اما متاسفانه با وزنه برداری جهانی فاصله داریم. سال هاست که در ایران هیچ کاری وجود ندارد و فکر می کنم الان کار داریم. کار ما از روزی مشخص است که با چه کیلویی تحویل بگیریم و با چه کیلویی تحویل دهیم. وزنه برداری ایران نیاز به دید بیشتر و حمایت بیشتر برای جبران عقب ماندگی چندین ساله دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.