افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

نه پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بهترین هستند!

  • کد خبر : 394081
نه پرسپولیس، تراکتور و سپاهان بهترین هستند!

آفتاب نیوز: میودراگ بویوویچ مربی 53 مونته نگرویی یکی از مربیان خارجی جدید فوتبال ایران است که از ابتدای قرن جدید وارد دنیای مربیگری شده و اکنون پس از 25 سال کار در کشور خودش ژاپن تجربیاتش را تجربه کرده است. ، روسیه و سایر کشورهای استقلال خوزستان به میدان آمده اند. البته استقلال خوزستان […]

آفتاب نیوز:

میودراگ بویوویچ مربی 53 مونته نگرویی یکی از مربیان خارجی جدید فوتبال ایران است که از ابتدای قرن جدید وارد دنیای مربیگری شده و اکنون پس از 25 سال کار در کشور خودش ژاپن تجربیاتش را تجربه کرده است. ، روسیه و سایر کشورهای استقلال خوزستان به میدان آمده اند.

البته استقلال خوزستان از 7 بازی 6 امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد اما تنها پیروزی این تیم مقابل استقلال بود که باعث شد جواد نکونام به شدت از سوی جامعه هواداران استقلال تحت فشار قرار بگیرد . او از سمت خود در قطر مقابل السعد استعفا داد.

با این مربی درباره موضوعات مختلفی از جمله عملکرد استقلال خوزستان، شرایط عمومی لیگ ایران، نتایج و عملکرد تیم ملی و اخبار منتشر شده در رسانه های جهان مبنی بر نبود امنیت گفت وگو کرده ایم. در ایران که در ادامه خواهید خواند.

*از بازی مقابل سپاهان شروع می کنیم که تیم شما نمایش خوبی به نمایش گذاشت اما در نهایت با یک گل نتیجه را از دست داد.

فکر می کنم حداقل مستحق یک تساوی بودیم. اما به اندازه کافی خوب بودیم اما سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران است. حتی بهترین تیم ایران. سپاهان بازیکنان زیادی دارد که در یک سطح هستند. ما می توانیم از اتفاقات داخل زمین راضی باشیم اما از نتیجه نه.

آیا به طور کلی از عملکرد و عملکرد تیم خود راضی هستید؟

در کل باید بگویم که خوب بازی می کنیم. فکر می کنم ما مستحق امتیازات بیشتری بودیم. اما متأسفانه در برخی بازی ها پیروز نشدیم. گاهی بدشانس بودیم و گاهی به تجربه بیشتری نیاز داشتیم. اما فکر می کنم در مسیر درستی هستیم و تیم خوبی می سازیم.

* به طور کلی جو حاکم بر فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ مثلاً سبک بازی تیم، توانایی تاکتیکی بازیکنان و مسائلی از این دست.

باید بگویم کیفیت بازیکنان ایرانی از نظر مثبت من را شگفت زده کرده است. باید بگویم بازیکنان باکیفیت زیادی در لیگ ایران حضور دارند. البته زمین های چمن خوب نیست، اما کیفیت بازی ها و بازیکنان بسیار جالب است.

*کدام بازیکنان بیشتر شما را شگفت زده کرده اند؟

من نمی خواهم در مورد نام ها صحبت کنم یا سرنخ هایی در مورد آنها ارائه کنم. اما بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارند. چون در باشگاه دیگری هستم، نام بردن از بازیکن درست نیست.

*اما شاید بتوان از بیفوما صحبت کرد که عملکردش مورد توجه فوتبالدوستان ایران قرار گرفته است.
بیفوما بازیکن بسیار باکیفیتی است زیرا مهارت های زیادی دارد. اما باید این را هم در نظر بگیریم که او به تازگی وارد لیگ ایران شده و هنوز نتوانسته بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. من فکر می کنم آینده علیه آنهاست.

* از باشگاه استقلال خوزستان صحبت کنیم. آیا از سوی مدیران باشگاه حمایت های لازم صورت گرفته است؟

نمی دانم چه احساسی دارند. این سوالی است که باید از آنها پرسید و نه از من.

*منظورم احساسی است که از آنها می گیرید. آیا با آنها احساس خوبی دارید؟

ببینید، ما در حال تشکیل یک تیم کاملا جدید هستیم. تیمی کاملا متفاوت نسبت به فصل گذشته. ما بازیکنان جدید زیادی داریم. با این همه بازیکنی که از جاهای مختلف آمده اند، نمی توان در مدت کوتاهی یک تیم خوب تشکیل داد. اما باید بگویم که تا الان احساس می کنم حمایت های لازم را از باشگاه انجام داده ام. طبیعتاً همه ما با هم با این مشکلات روبرو هستیم. ما باید با هم باشیم و برای رویارویی با این شرایط و کنار هم ماندن آماده شویم.

*شما یک گپ کوتاه روی چمن داشتید. ارزیابی شما از چمن در ایران چیست؟ آیا وضعیت در کشور شما یکسان است یا متفاوت است؟

زمین ها اصلا کیفیت خوبی ندارند. مخصوصا برای تمرینات شرایط در کشور من بهتر است اما باید بگویم آخرین بازی خارج از خانه مقابل شمس آذر کیفیت چمن خیلی خوب بود.

* کمی فضای ایران را رها کنیم. مربیان معروفی حضور فعالی در فوتبال ایران داشته اند. از جمله برانکو ایوانکوویچ و میروسلاو بلایوویچ. در حال حاضر اسکوچیچ را هم در تراکتور داریم. با کدام یک از این مربیان بیشتر آشنا هستید؟ آیا با آنها ارتباطی داشته اید؟

باید بگویم که من ارتباطی که شما می خواهید نداشته ام، اما همه آنها را می شناسم و با آنها ملاقات داشته ام. در میان آنها او بلاژویچ را به خوبی می شناخت. خودش و مسیری که در دنیای مربیگری طی کرد. متأسفانه از دنیا رفت. او مربی بسیار جالب و خوبی بود. چندین بار در زمان های مختلف با او ملاقات کردم. زمانی که او مربی بود، من بازیکن بودم. چیزهای خیلی خوبی در موردش شنیدم. هر جا بود کارش را به خوبی انجام می داد. الان هم اسکوچیچ در تراکتورسازی خیلی خوب کار می کند و تیمش فوتبال خیلی خوبی بازی می کند.

* بازی تیم ایران مقابل ازبکستان را دیدی؟

نه متاسفانه همزمان با تمرین ما بود و نتوانستم.

*بازی با امارات چطور بود؟

بله، من آن بازی را دیدم.

نظرت در مورد عملکرد تیم ایران چیست؟

برای من سخت است که در این مورد صحبت کنم. مهمترین چیز این است که تیم توانست بازی خود را با پیروزی به پایان برساند. شما بازیکنان بسیار خوبی دارید. ایران همیشه تیم خوبی بوده است.

*به کتانچ هم بپردازیم که به دلیل بیماری در دیدار مقابل ایران حضور نداشت و به نظر می رسد این موضوع روی عملکرد شاگردانش در این دیدار خانگی تاثیرگذار بوده است.

من کاتانچ را از زمانی که برای پارتیزان بلگراد بازی می کرد می شناسم. او بازیکن بسیار خوبی بود. متوجه بیماری او شدم و متاسف شدم. اما در مورد بخش دوم سوال شما باید بگویم که ایران هرگز حریف آسانی نیست. حتی اگر در خانه حریف بازی کنید.

*سوال بعدی من در مورد مدعیان قهرمانی لیگ ایران است.

چیزی که دیدم این بود که سپاهان قوی ترین بود.

* استقلال، پرسپولیس و تراکتور چطور؟

به هر حال استقلال شروع خوبی دارد.

* خودتان آنها را شکست دادید و آنها را به بحران کشاندید؟

بله، اما گاهی اوقات تیم های قوی را شکست می دهید، اما این قانون فوتبال نیست (می خندد). من آخرین بازی پرسپولیس را دیدم و از نحوه فوتبال آنها خوشم نیامد. آنها در 90 دقیقه نتوانستند به چادرملو گل بزنند. در کل فکر می کنم سپاهان و تراکتور بهتر فوتبال بازی می کنند. این دیدگاه من است.

*بیایید در مورد موقعیت شما صحبت کنیم. فکر می کنید در چند مکان مسابقه را تمام کنید؟

هدف ما قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر جدول رده بندی است. این فصل برای ما بسیار سخت است زیرا آمادگی کافی را نداشتیم. باید صبور باشیم گاهی اوقات نتیجه می گیریم. مثل شکست استقلال اما برای ما مهمتر این است که تیممان را بهتر و بهتر بشناسیم و به جذب بازیکنانی که داریم ادامه دهیم.

*در مورد موضوعات غیر مرتبط با فوتبال هم بپرسید. به هر حال شما در ایران زندگی می کنید و این روزها اخبار زیادی مبنی بر نبود امنیت در ایران به گوش می رسد. با این حال، این خبر ممکن است اطرافیان و به خصوص خانواده شما را ناراحت کند. معمولاً به سؤالاتی که در این زمینه با آنها برخورد می کنید چه پاسخی می دهید؟

واقعیت این است که من اینجا خوب و کاملاً امن هستم. من در خیابان ها قدم می زنم و مردم با من بسیار مهربان و گرم برخورد می کنند. اینجا احساس خیلی خوبی دارم و در واقع باید بگویم که در این مورد چیزی نمی دانم. من اصلا هیچ کدوم از این چیزا رو حس نمیکنم عجیب است. به کسانی که از من درباره ایران می پرسند همین را می گویم.

* در مدتی که در ایران زندگی می کردید، چه چیزهایی برایتان جالب بود؟ از غذا گرفته تا رفتار مردم و چیزهای دیگر؟

غذاهای آنها بسیار شبیه به غذاهای کشور من است. کباب واقعا یک غذای متفاوت و خوشمزه است. اینم چند غذای نان که خیلی دوست داشتم.

*از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید متشکریم. چیزی برای اضافه کردن دارید؟

فقط در مورد هواداران ما در خوزستان و اهواز. سعی می کنیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. اعتماد کنید، صبور باشید و باور داشته باشید که در مسیر درستی هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.