افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

نهنگ ها برای فصل بعدی آلت آماده هستند. معرفی آلت کوین های مستعد رشد از دیدگاه CryptoQuant!

  • کد خبر : 310594
نهنگ ها برای فصل بعدی آلت آماده هستند.  معرفی آلت کوین های مستعد رشد از دیدگاه CryptoQuant!

کی یانگ جو، بنیانگذار CryptoQuant، معتقد است که با افزایش بحث ها در مورد فصل فصل، نهنگ های کریپتو منتظر هستند. رالی آلت کوین بعدی هستند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل با توجه به Blockchain Homeland، تحلیل یانگ هوول تفاوت حجم […]

کی یانگ جو، بنیانگذار CryptoQuant، معتقد است که با افزایش بحث ها در مورد فصل فصل، نهنگ های کریپتو منتظر هستند. رالی آلت کوین بعدی هستند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

با توجه به Blockchain Homeland، تحلیل یانگ هوول تفاوت حجم خرید/فروش تجمعی 1 ساله برای آلت کوین ها متمرکز بود. این معیار تفاوت بین سفارشات خرید و فروش محدود را در یک دوره یک ساله اندازه گیری می کند.

Altseason در راه است

این تحلیلگر توضیح داد که نهنگ ها سفارشات محدود آنها ترجیح می دهند از لغزش جلوگیری کنند و افزایش سطح این معیار نشان دهنده افزایش است تعداد سفارشات خرید-محدودیت در میان سرمایه گذاران و مؤسسات بزرگ، نشانه ای از “دیوارهای محکم خرید” تقاضای آینده برای آلت کوین است.

اختلاف حجم خرید/فروش تجمعی 1 ساله - منبع: CryptoQuantاختلاف حجم خرید/فروش تجمعی 1 ساله - منبع: CryptoQuant
تفاوت حجم خرید/فروش تجمعی 1 ساله – منبع: CryptoQuant

همه آلتکوین ها برای سرمایه گذاری آماده نیستند

به گفته بنیانگذار Cryptocoin، آلتکوین های خاصی مانند Solana (SOL)، Matic (MATIC)، Cardano (ADA)، Cosmos (ATOM)، تعویض پنکیک (CAKE)، Alice (ALICE)، Ampera (AMP)، پروتکل Anker (ANKR) و Chiles (CHZ) آنها بیشترین سود را از افزایش سطح سفارشات خرید آتی خواهند برد.

برعکس، توکن ها مانند Ripple (XRP)، Chinalink (LINK)، BNB (BNB)، Compound (COMP)، شبکه Bankor (BNT) و Ave (AAVE) آنها سفارشات خرید آتی پایینی دارند.

تجزیه آلت کوین ها بر اساس پتانسیل رالی - منبع: CryptoQuantتجزیه آلت کوین ها بر اساس پتانسیل رالی - منبع: CryptoQuant
تجزیه آلتکوین ها بر اساس پتانسیل رالی – منبع: CryptoQuant

آیا فصل alt فرا رسیده است؟

جیمی کوتس، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، اخیرا پیش بینی مشترکی از بازار آلتکوین منتشر کرده است. این تحلیلگر به 200 شاخص وزن برابر وی خاطرنشان کرد که این نشان می دهد که ما به کف بازار رسیده ایم و احتمالاً زمان افزایش آلت کوین ها فرا رسیده است.

شاخص 200 برابر وزن، عملکرد قیمت 200 آلتکوین برتر را بر اساس ارزش بازار ردیابی می کند و آنها را با عملکرد قیمت بیت کوین مقایسه می کند.

لاگ عددی کمتر از این معیار نشان می‌دهد که تنها چند آلتکوین بر اساس درصد از بیت‌کوین بهتر عمل کرده‌اند، در حالی که یک لاگ عددی بالاتر نشان می‌دهد که آلت‌کوین‌های بیشتری بر اساس درصد از بیت‌کوین بهتر عمل کرده‌اند. در حال حاضر این معیار بین 10 تا 20 درصد است.

اخیرا، Mags، یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که بازار آلت کوین در حال حاضر در مرحله انباشت مجدد است. این معامله‌گر استدلال کرد که آلت‌کوین‌ها تنها از زمانی که از یک رالی طولانی بیرون آمده‌اند، در حال افزایش بوده‌اند. ۵۸٪ رشد کرده اند و این نشان می دهد که آنها به زودی عقب نشینی را تجربه می کنند و دوباره بلند می شوند.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-01 12:33:31

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.