افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نهاده های دامی بیش از نیاز بازار در سیستم بازار عرضه می شد.

  • کد خبر : 211930
نهاده های دامی بیش از نیاز بازار در سیستم بازار عرضه می شد.

به گزارش بازار، علیرضا پیمان پاک در خصوص عرضه و توزیع نهاده های دام و طیور در سامانه بازار، افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار تن ذرت در سامانه بازار داریم که عرضه شده اما نشده است. مشتریان در حالی که نیاز کشور به این محصول در بخش دام و طیور […]

به گزارش بازار، علیرضا پیمان پاک در خصوص عرضه و توزیع نهاده های دام و طیور در سامانه بازار، افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار تن ذرت در سامانه بازار داریم که عرضه شده اما نشده است. مشتریان در حالی که نیاز کشور به این محصول در بخش دام و طیور بین 600 تا 700 هزار تن است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: البته در لنگرگاه به اندازه مسیر دریایی ذرت داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی درباره وضعیت عرضه کنجاله سویا گفت: 200 هزار تن کنجاله سویا در بازار عرضه و به فروش رسیده است و این محصول نیز منتظر خریدار است و نگران کنجاله سویا نیستیم.

پیمان پاک تصریح کرد: حدود 400 هزار تن کنجاله سویا حاصل از تسویه و خرید از شرکت پشتیبانی امور دام تامین و پرداخت شده است و تا پایان فروردین و اردیبهشت سال آینده مشکلی در دامداری و طیور نخواهیم داشت. بخش ورودی، و بیش از نیاز برآورده شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: همچنین در حال حاضر حدود 600 هزار تن جو در کشور داریم که وارد سامانه بازار شده و کشاورزان در حال خرید هستند.

وی افزود: تقریباً به گفته خود تولیدکنندگان و تشکل های صنفی مرغ، تخم مرغ و دام، امسال اولین زمستان سال های اخیر بود که تولیدکنندگان دغدغه ای برای تامین نهاده ها نداشتند.

پیمان پاک با تاکید بر اینکه نهاده های دام و طیور مورد نیاز کشور در سامانه بازار به وفور تامین می شود تا در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی بیان کرد: یکی از نشانه های فراوانی این محصولات در کشور کاهش قیمت این محصولات است زیرا قیمت مصوب هر کیلوگرم ذرت 11 هزار و 200 تومان است اما اکنون با قیمت های بین 8 هزار و 300 تا 8 هزار و 500 تومان به فروش می رسد. . ، که زیر قیمت مصوب در سامانه بازار است. البته در جو هم همین وضعیت را داریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در زمینه کنجاله سویا وضعیت تثبیت شده و عرضه بیش از تقاضای داخلی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.