افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

نمی گذاریم به اصفهان ظلم شود و ظلم نمی کنیم.

  • کد خبر : 402239
نمی گذاریم به اصفهان ظلم شود و ظلم نمی کنیم.

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم به اصفهان ظلم شود و ظلم نخواهیم کرد، گفت: دولت یک واحد ملی است و باید از همه توانمندی ها استفاده کرد. ما به اختلافات فرصت طلبانه در داخل و خارج استان پشت خواهیم کرد. مهدی جمالی نژاد در مراسم تجلیل و معارفه استاندار اصفهان که […]

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم به اصفهان ظلم شود و ظلم نخواهیم کرد، گفت: دولت یک واحد ملی است و باید از همه توانمندی ها استفاده کرد. ما به اختلافات فرصت طلبانه در داخل و خارج استان پشت خواهیم کرد.

مهدی جمالی نژاد در مراسم تجلیل و معارفه استاندار اصفهان که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور و اسکندر مومنی وزیر کشور برگزار شد، گفت: مسئولیت های سنگینی به من سپرده شده است اما علیرغم اختلاف نظرها، برای رشد، بر سر ایران اسلامی توافق کنیم و متحد شویم.

و افزود: از اعتماد رئیس جمهور و هیئت دولت تشکر می کنم. امروز جریان های مختلف سیاسی در اینجا حضور دارند و این باعث خوشحالی من است که همه در کنار هم هستیم تا مشکلات کشور و استان را حل کنیم. رویکرد اصلی من بر 3 هدف استوار است. به راه‌حل‌های مشکل‌محور توجه کنید، راه‌حل‌های ما مشکل جدیدی ایجاد نمی‌کند و با مطالعه روندها باید برای حل مشکلات آینده نیز تلاش کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پایگاه دوم ما مشارکت طلبی است. هیچ مشکلی بدون حمایت واقعی مردم حل نمی شود. همه ما باید برای حل مشکلات با هم کار کنیم و من به تنهایی نمی توانم این کار را انجام دهم.

جمالی نژاد ادامه داد: پایگاه سوم ما پیگیری است. ما نباید درگیر گزارش ها و توازن ها شویم. ما باید در میدان باشیم و کار را تا پایان آن دنبال کنیم. حتی پس از رسیدن به اهداف نیز متوقف نمی شویم و کار باید ادامه یابد.

وی تصریح کرد: اصل دیگر ما سیاست و رفتار استاندار و تیم ایشان است. قول می دهم تا آخر عمرم برای رفع مشکلات استان اصفهان تلاش کنیم. طبیعتاً تیم استانداری جدید باید با احتیاط عمل کند و انتقاد پذیر باشد. از طرفی ما از حق خود نمی گذریم، نمی گذاریم به اصفهان ظلم شود و هیچ ظلمی نخواهیم کرد.

استاندار اصفهان گفت: در دولت وحدت ملی باید از همه توانمندی ها استفاده شود. ما به اختلافات فرصت طلبانه در داخل و خارج استان پشت خواهیم کرد.

جمالی نژاد تصریح کرد: ما موظف هستیم لحظه ای را تلف نکنیم و به عنوان یک حق به زمان رسیدگی کنیم چرا که مشکلات زیادی وجود دارد که برای آنها وقت نداریم. از همه مدیران تقاضا دارم فارغ از هرگونه گمانه زنی در مورد تغییر به خدمت جهادی خود ادامه دهند. برای حل مشکلات نیازمند همدلی و همکاری همه اقشار و حتی منتقدان هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.