افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نمی دانم «VAR» فال خوبی است یا نه/سلول به سلول، ناراحتم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372062
نمی دانم «VAR» فال خوبی است یا نه/سلول به سلول، ناراحتم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری یکشنبه شب پس از دیدار مقابل تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: از انرژی مثبتی که می آید ممنونم، باید از تیم حمایت کنیم، قول داده ام اگر مجبور شوم. باخت، من شجاعانه از دست خواهم داد، من نمرده ام. تیم من باید زنده و پویا باشد، […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری یکشنبه شب پس از دیدار مقابل تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: از انرژی مثبتی که می آید ممنونم، باید از تیم حمایت کنیم، قول داده ام اگر مجبور شوم. باخت، من شجاعانه از دست خواهم داد، من نمرده ام. تیم من باید زنده و پویا باشد، جلوی تراکتور عقب نشینی نکردیم، حمله کردیم، مقابل سپاهان، ذوب آهن و فولاد هم همین کار را کردیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز عوامل متعددی دست ما را در تغییرات گره زد، فهمیدیم که با یک تغییر می توانیم نتیجه را به دست آوریم اما دستمان تا حدودی خالی بود، گفت: نقاط ضعف را می دانیم، سعی می کنیم یک بازیکن تهاجمی به تیم اضافه کنیم. تیم که کیفیت ما بالا می رود، ضعف ها قطعا برطرف می شود، قول می دهم روز به روز بهتر بازی کنیم تا دل شما شاد شود، خوشحالم که در این مجموعه و محیط و شهر کار می کنم، چیزی ندیدم. اما انرژی مثبت

خیر من می دانم “v من آر«آن را به فال نیک بگیریم یا نه!

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اشاره به پنالتی دوم که برای تیم خیبر گرفته نشد، گفت: ما من آرما وقتی با داور صحبت می‌کنم، او به من می‌گوید که «وی من آراو سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. خیر من می دانم “v من آر«آن را به فال نیک بگیریم یا نه!

مهاجری ادامه داد: من آن صحنه را ندیدم اما بچه ها گفتند بازیکن تراکتورسازی به جای ضربه زدن به توپ به بازیکن ضربه زد، حداقل در این صحنه “VAR” می توانست به داور بگوید صحنه را ببیند و نشد. اتفاق بیفتد اتفاقی می افتد، بالاخره باید بگذاریم آنها پاسخگو باشند، با انتقاد به جایی نمی رسیم، تا الان یک محرومیت، یک جریمه داشتیم، تنها جایی که می توانیم داشته باشیم رسانه ها و هواداران هستند تا بتوانیم تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم. حق بازگشت به زمین .

باشگاه باید پنالتی از دست رفته را از تیم خیبر مطالبه کند

وی افزود: تا به حال ناامید بودیم اما به فرهنگ احترام گذاشتیم. لرتباران و لرستان را به رخ کشیده ایم، مثل مردم استان، من در تیم هستم و تمام وجودم را در اختیار تیم گذاشته ام، راه به جایی نمی بریم، فعلا می گوییم تیم داوری خسته نباشید!

مهاجری ادامه داد: ما خیلی تلاش می کنیم که تیم بهتری باشیم، نه اینکه پست بدهیم و موقعیت درست کنیم، بلکه حق خود را بدهیم، امیدواریم اشتباهات داوری به حداقل برسد، باشگاه باید از کمیته داوران در خصوص تحریم ها سوال کند. این برای تیم خیبر گرفته نشد، او می خواهد.

من سلول به سلول بدنم غمگینم

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه صحبت های خود گفت: در پنج هفته گذشته پارسال با تیم های سوم، چهارم و پنجم و با فولادی بازی کردیم که امسال قهرمانی یا سهمیه می گیرد. اما ما عقب نشینی نکردیم، همه ما برای خود رقیب و قابل احترام هستیم، اما تحت فشار فزاینده ای قرار داشتیم، اما موفق شدیم پنج امتیاز را کسب کنیم، باید ذهنیت را اصلاح کنیم و اشتباهات را اصلاح کنیم.

و افزود: “خیبر” امانت “رضا مهاجری” است و من با جان و دل تلاش خواهم کرد تا به تیم کمک کنم تا روز به روز شرایط بهتری را تجربه کند اما من مربی ای هستم که به کمتر از آن راضی نیستم. سلول بدنم ناراحت است چون باختم، فرار می کنم و از باخت متنفرم، ثروت و تیمم را قبول دارم، باید بجنگیم و بهترین باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.