افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

نمی توانید به کابینه بالا بروید؟ شوهرت لنگ است؟ / نگران نباشید با این ترفندها راحت ترین خواهید بود

  • کد خبر : 177667
نمی توانید به کابینه بالا بروید؟  شوهرت لنگ است؟  / نگران نباشید با این ترفندها راحت ترین خواهید بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، زندگی چالش های خاص خودش را دارد. تعدادی چالش وجود دارد که در همه خانواده ها مشترک است و برخی از آنها مکرر است و برخی از این مشکلات و چاله ها و چاله ها برای هر خانواده به شکلی خاص شکل می گیرد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، زندگی چالش های خاص خودش را دارد. تعدادی چالش وجود دارد که در همه خانواده ها مشترک است و برخی از آنها مکرر است و برخی از این مشکلات و چاله ها و چاله ها برای هر خانواده به شکلی خاص شکل می گیرد. به عنوان مثال، یکی از رایج ترین چالش ها این است که اکثر خانم ها در آشپزخانه وقتی می خواهند ظروف یا ظروف را از کابینت های بالایی بیرون بیاورند، نمی توانند به آن ها برسند و هر بار مجبور می شوند چیزی را روی چهارپایه بگذارند و با کمک شما. آنها می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

خب آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای محسوب می شود و بیشتر کارهای یک خانم در این فضا انجام می شود. از طرفی اگر بخواهید به آقای خونه زنگ بزنید برای هر دو طرف آزاردهنده است و گاهی این موضوع آنقدر تکرار می شود که خسته کننده می شود.

شما نمی توانید از قسمت بالای کابینت استفاده نکنید و شاید یک خانه خیلی کوچک باشد و چهار کابینت داشته باشد، نمی توانیم بگوییم خانم از آن قسمت های بالایی استفاده نکنید و اینجاست که باید نگاه کنید. برای راه حل دیگر اما راه حل چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ترفندهای جالب آشنا شوید.

Monty Shelving 1_2_

خب انجام ترفندها کار سختی نیست و نیازی به انجام و اضافه نیست که همان چهارپایه و صندلی است. اما اگر راه حلی می خواهید که موقتی نباشد و نیازی به جابجایی وسایل مانند صندلی نداشته باشد، بهتر است از ایده های جدید استفاده کنید و کمی تلاش کنید.

یک مبلمان آسانسور بگیرید و خودتان را راحت کنید

قطعاً نیازی نیست لوازم مورد نیاز را در همه کابینت ها قرار دهید و شاید فقط یکی دو کابینت به گونه ای باشد که مدام بخواهید چیزی از آنها بردارید. به همین دلیل بهتر است این کابینت ها را به یک بالابر کابینت کوچک مجهز کنید. چطور هستید؟

به سادگی پشت این مبلمان را به سمت پایین و عمودی بکشید. به این ترتیب با پایین آوردن کابینت به راحتی می توانید به وسیله مورد نیاز خود برسید.

یک تکه مبلمان را زیر آن قرار دهید و چهارپایه نگذارید.

یکی از ترفندهای دیگری که می توان برای رهایی از این مشکل به کار برد این است که یک سرسره در قسمت پایین مبلمان مورد نظر خود و در پایین ترین قسمت قسمت پایینی مبلمان نصب کنید که بتواند وزن شما را تحمل کند. البته این ترفند برای خانم هایی که خیلی سنگین هستند چندان کاربردی ندارد اما برای خانم های با وزن متوسط ​​راه حل خوبی است و با برداشتن کشو و بالا بردن آن به راحتی به کابینت های بالایی دسترسی خواهید داشت.

با کابینت های ریلی خود بالا نروید، کابینت را پایین بیاورید

کشوهای روی ریل به انواع مختلفی تقسیم می شوند که اکثر ما دیده ایم که بیرون آورده اند، در حالی که اگر به کابینت ساز ماهر اعتماد کنید، او قطعا می تواند کابینتی روی ریل برای شما طراحی کند که پایین بیاید و مشکلی را که شما را به چالش کشیده است، به پایان برساند.

قابل جابجایی-پایه-1024x683

ScentAir_ عنصر مخفی خانه ای که حسی شبیه شما دارد!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.