افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نمونه مانتوهای ایستاده زنانه جدید و ترند در سال 2024 چیست؟ درآوردن آنها از بدن مدل ترکیه ای

  • کد خبر : 119481
نمونه مانتوهای ایستاده زنانه جدید و ترند در سال 2024 چیست؟  درآوردن آنها از بدن مدل ترکیه ای

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- توجه به تیپ و استایل شما می تواند به شدت بر روحیه شما تاثیر بگذارد و حال و هوای شما را از یکی به دیگری تغییر دهد، به همین دلیل بسیاری از افراد توصیه می کنند هر ماه یک چیز کوچک مانند یک دستبند کوچک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- توجه به تیپ و استایل شما می تواند به شدت بر روحیه شما تاثیر بگذارد و حال و هوای شما را از یکی به دیگری تغییر دهد، به همین دلیل بسیاری از افراد توصیه می کنند هر ماه یک چیز کوچک مانند یک دستبند کوچک برای خودمان بخریم. یا حتی یک هدبند زیرا خرید به طور کلی می تواند تا حد زیادی حال ما را خوب کند و روحیه ما را مثبت کند، بنابراین این موضوع را هرگز فراموش نکنید، به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تعدادی از بهترین مانتوهای جدید زنانه را به شما معرفی کنیم. امسال که می توانید بخرید یا بدوزید.

اما در مورد مانتوهای ایستاده جدید زنانه باید بگوییم که این سال ها افراد زیادی جذب مانتوهای بلند شده اند و اگر دقت کنید هم کت و هم مانتو در سایز بندی موجود است و همه می توانند آن ها را بپوشند اما در برخی موارد This Free لباس بدن ما را بد جلوه می دهد، یعنی یکی از ما را بسیار لاغر یا یکی دیگر را بسیار چاق نشان می دهد، در هر دو مورد مردم دوست ندارند اینطور دیده شوند، زیرا همه می خواهند خوش اندام دیده شوند، پس اگر شما دارید یک مانتو اینجوری بهتره طرحش رو بدی و خیاط به اندازه تو برات بدوزه. اکنون در ادامه به معرفی برخی از مانتوهای ایستاده زنانه جدید می پردازیم که امسال به ترند تبدیل شده اند.

مانتو پاپوش خاکستری/ وقتی می خواهید رسمی به نظر برسید و در عین حال استایل داشته باشید

عمدتاً مانتوهای ایستاده گرما را در خود نگه می دارند که این به دلیل جنس آن است که شبیه به نمد است و به همین دلیل پوشیدن آن ها در زمستان علاوه بر زیبایی شما را نیز گرم نگه می دارد. حالا در مورد رنگ این مدل مانتو هم می توانید توجه هرکسی را به استایل خود جلب کنید و روحیه خود را نشان دهید زیرا رنگ های این مدل مانتو بسیار خاص و جذاب هستند و در این میان هر خانمی باید کت ایستاده ای به این رنگ داشته باشد. شما باید خاکستری را در کمد لباس خود داشته باشید زیرا این رنگ خنثی است و به شما این امکان را می دهد تا آن را با هر لباس دیگری به راحتی ترکیب کنید.

برای این کار می‌توانید با یک کت خاکستری لباس‌های خوبی بسازید، برای لباس‌های دیگر مانند شلوار یا پیراهن بافت می‌توانید رنگ‌هایی مانند خاکستری، سیاه و سفید را انتخاب کنید و استایلی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید یک لایه پایه خاکستری داشته باشید و سپس یک پیراهن سفید، کفش خاکستری و شلوار جین مشکی بپوشید و از تعریف و تمجید دیگران در مورد استایل خود لذت ببرید.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتوهای ساده و زنانه / مناسب برای خرما.

انواع مختلفی از مانتوهای ایستاده را در فروشگاه ها می توانید ببینید، برخی از آنها نمونه های جذابی هستند، برخی دیگر برای دختران هستند، می توانید لباس های مختلفی را با آنها و زیر آنها بپوشید و استایلی چند لایه داشته باشید که شما را جذاب می کند و شما را جوان تر و جوان تر نشان می دهد. ، بنابراین این مانتوها شما را چند سال جوانتر از سن واقعی خود نشان می دهند.

می توانید انواع پیراهن های یقه اسکی را زیر هر پالتوی خز بپوشید که با رنگ کت شما و هر جنسیتی مانند بافت مطابقت دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های مانتوهای استندآپ دخترانه طراحی قسمت های کناری، دکمه های تزئینی و یقه های بلند و ظریف آن است.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتو فوتر در دو یا چند رنگ / برای کسانی که می خواهند استایل شلوغی داشته باشند

همیشه دو گروه از فرادها وجود دارد، دسته اول از سبک های ساده و طرح های مینیمال استقبال می کنند و گروه دیگر دوست دارند لباس هایی را انتخاب کنند که شلوغ تر و رنگ های متنوعی دارند، اگر جزو دسته دوم هستید باید بگوییم که شما می توانید با کت های چند رنگی که کاملا برعکس سادگی هستند و می توانند ظاهری جدید و منحصر به فرد به استایل شما ببخشند، شلوغی خود را نشان دهید. البته یک مشکل این مانتوها این است که برای پوشیدن روزمره مناسب نیستند و بعد از مدتی روی دل می پوشند.

با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که تکرار سریع این دسته از کت های ایستاده را می توان یکی از ویژگی های منفی آن دانست و ترکیب آن ها با بقیه لباس ها دشوار خواهد بود.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتوهای جدید پا زنانه.

مانتوهای جدید پا زنانه.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.