افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

نمونه سبک عقد محضری / استایل عروس، تور و گیپور زمان گذشته، اکنون مینیمال است

  • کد خبر : 156321
نمونه سبک عقد محضری / استایل عروس، تور و گیپور زمان گذشته، اکنون مینیمال است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه برای هر مناسبت و مکانی باید استایل خاصی داشته باشید و به نوعی دیگر تمام شده است که برای عید یک دست لباس می خریدید و تا مدت ها می توانستید آن را برای مجالس مختلف بپوشید. چرا که در عصر امروز با این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه برای هر مناسبت و مکانی باید استایل خاصی داشته باشید و به نوعی دیگر تمام شده است که برای عید یک دست لباس می خریدید و تا مدت ها می توانستید آن را برای مجالس مختلف بپوشید. چرا که در عصر امروز با این شرایط، انتخاب لباس بیش از هر زمان دیگری مهم است، به عنوان مثال، نمی‌توان شلوار زیپ‌دار را به‌عنوان لباسی مناسب برای مصاحبه شغلی و رفتن به دنبال شغل بپوشید، زیرا در این صورت نه تنها نه شما را استخدام کند، اما شما هم ناامید خواهید شد، واقعیت این است که ما باید بسته به فرم بدن خود به دنبال لباس باشیم، یعنی باید اطلاعات کافی در مورد اینکه چه نوع لباسی به ما می آید، داشته باشیم.

مثلاً اگر یقه کوتاهی داریم باید بدانیم چه لباسی برای یقه کوتاه مناسب است یا باید در صدا رنگ های خاص پوستمان را بشناسیم و به سراغ آن ها برویم تا لباس هایی را انتخاب کنیم که ما را زیباتر می کند. اما در این مقاله می خواهیم به سبک ازدواج سردفتری بپردازیم; عروسی را می توان یکی از جذاب ترین و بهترین روزها برای هر خانمی که می خواهد زندگی مشترکی را شروع کند به حساب آورد، بنابراین در این روز باید تا حد امکان زیبا بدرخشید، اما این روزها شرایط خاص لباس برای ازدواج محضری کاملا متفاوت است. . متفاوت است و قطعا لازم است، اینطور نیست که شما فقط لباس سفید را انتخاب کنید و بتوانید هر رنگ دیگری را که برای این روز دوست دارید در استایل خود داشته باشید که در ادامه به شما خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

Orals یک گزینه فعلی و متفاوت است

هر خانمی حداقل یک ساری در لباس های خود دارد، اما شاید کمتر این لباس را به عنوان لباس عروسی به سبک دفتر اسناد رسمی دیده باشید، اما بدون شک می توان سرهنگ را یکی از جذاب ترین لباس هایی دانست که می توان پوشید. در جلسات و آن را برای مراسم های مختلف می پوشید که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار بوده و خوبی این لباس این است که از سر تا پا قابل پوشیدن است و دیگر نیازی نیست به فکر انتخاب لباس های جداگانه باشید. . برای لباس عروس می‌توانید از مدل‌های آستین دار استفاده کنید که روی آستین‌ها کار شده و طرح خاصی دارند.

مثلا یک سری مهره دوزی یا سنگ دوزی یا اکسسوری هایی مثل پر روی آستین وجود داشته باشد تا جلوه خاصی به آن ببخشد حتی اگر چنین لباسی در بازار پیدا نکردید می توانید یک مدل ساده تهیه کنید و آن را به عنوان هدیه ببرش پیش خیاط، برایت آستین ها را بالا بزند. توجه داشته باشید که جنس لباس شما نیز بسیار مهم است و بهتر است پارچه ابریشمی یا کرپ باشد و بتوانید رنگ های سفید، صورتی و آبی کم رنگ را انتخاب کنید.

سبک ازدواج محضری

مانتو و شلوار شیک رسمی ترین گزینه برای عروسی به سبک دفتر اسناد رسمی است

یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌هایی که شما به‌عنوان یک عروس می‌توانید برای ازدواج رسمی خود داشته باشید، مانتو و شلوار است، برخی از افراد چادر عروس را روی آن می‌پوشند، اما امروزه چادر عروس از مد افتاده است و نیاز به اضافه‌تر دارد. به جای اینکه به سراغ انتخاب چادر بروید، هدف این است که یک مانتو و شلوار منحصر به فرد و شیک را انتخاب کنید که شما را خاص جلوه دهد و خوشبختانه امروزه می توانید مانتوهای زیبای زیادی را برای این منظور در بازار ببینید. در مورد مانتوهای بلند پیشنهاد می کنیم سراغ مانتوهای ترنچ بروید.

توجه داشته باشید که سفید بودن مانتو الزامی نیست، می توان آن را در رنگ های دیگر هم درست کرد و می تواند حالت پرنسسی داشته باشد و اگر می خواهید خیلی رسمی و رسمی باشد، می توانید کت گلدوزی را انتخاب کنید. مروارید دوزی، تزئینات خاص و بدلیجات دارند، البته بهترین متریال برای این مدل لباس، پارچه های ژاکارد است. در مورد شلوار بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که کمی تنگ هستند.

سبک ازدواج محضری

پیراهن های بلند ظرافت و وقار شما را در عین حال نشان می دهد.

یکی دیگر از بهترین گزینه هایی که می توانید برای عروسی خود داشته باشید انتخاب پیراهن های بلند است و اگر بعد از محضر جشن عروسی دارید، این لباس ها می توانند گزینه ای بسیار شیک و مناسب باشند زیرا می توانید آن ها را هم در حضور و هم در مجلس بپوشید. مهمانی بعد از آن، لباس بپوشید و نیازی به تعویض لباس ندارید. اگر پیراهن های موجود در بازار را دوست ندارید، می توانید کار را به یک خیاط خبره بسپارید و ایده و طرحی را که در ذهن دارید برای داشتن یک پیراهن منحصر به فرد و خاص برای این مراسم به او بدهید و می توانید رنگ برای این پیراهن ها از پاستل هم استفاده کنید.

سبک ازدواج محضری

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.