افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند

  • کد خبر : 374074
نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند

بر اساس گزارش های بازار، برند جی پلاس یا گلدیران به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. با توجه به سابقه طولانی شرکت گلدیران در فروش محصولات کره ای ال جی و از طرفی به دلیل تحریم های بسیار سخت آمریکا از ورود لوازم خارجی جلوگیری شده است. برای معرفی بیشتر شرکت […]

بر اساس گزارش های بازار، برند جی پلاس یا گلدیران به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. با توجه به سابقه طولانی شرکت گلدیران در فروش محصولات کره ای ال جی و از طرفی به دلیل تحریم های بسیار سخت آمریکا از ورود لوازم خارجی جلوگیری شده است. برای معرفی بیشتر شرکت گلدیران نماینده برند جی پلاس. کلیه لوازم اعم از یخچال، ماشین لباسشویی و … J+TV و … با این برند وارد بازار شوید. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات خارجی است. یکی از مزایایی که تمامی لوازم خانگی جی پلاس دارند این است که تمامی قطعات آنها توسط شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است همچنین خدمات گسترده و متنوعی را به کاربران ایرانی ارائه کرده است. یکی دیگر از مزایای خرید لوازم جی پلاس استفاده از مدرن ترین امکانات این لوازم می باشد.

جی پلاس همان ال جی است؟

جی پلاس همان ال جی است؟ پاسخ به این سوال مستلزم درک دقیق رابطه بین این دو برند است. جی پلاس یک برند ایرانی است که زیر نظر شرکت گلدیران فعالیت می کند. گلدیران قبل از سال 2017 به عنوان نماینده خدمات پس از فروش ال جی در ایران فعالیت می کرد. با افزایش تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران، شرکت ال جی حدود 15 سال پیش به تدریج از بازار ایران خارج شد و همکاری آن با گلدیران پایان یافت. با خروج ال جی، مهندسان و تکنسین های ایرانی که با همکاری تیم های کره ای دانش و تجربه لازم را کسب کرده بودند، شروع به تولید لوازم خانگی با برند جی پلاس کردند. از سال 2017، G+ به عنوان یک برند ملی، انواع لوازم خانگی با کیفیت تولید می کند و به سرعت در بین مصرف کنندگان ایرانی محبوبیت پیدا کرد. در نتیجه J Plus و LG دو برند مستقل هستند. جی پلاس یک برند ایرانی است که محصولات خود را با الهام از تجربیات و استانداردهای ال جی تولید می کند.

محصولات لوازم خانگی نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند

برند جی پلاس با تولید لوازم خانگی مختلف قصد دارد مجموعه کاملی از محصولات را ارائه دهد. از جمله این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، ماشین ظرفشویی جی پلاس و … اشاره کرد. لوازم خانگی چی پلاس نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند دارای مزایای فراوانی می باشد که باعث تمایل بسیاری از مشتریان به خرید آنها شده است. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس اخیرا در زمینه ساخت گوشی موبایل فعال بوده و آن ها را معرفی کرده است. در ضمن با توجه به قیمت بالای سایر گوشی های موبایل اخیرا کار می کند. علاوه بر این، به دلیل قیمت بالای سایر گوشی های موبایل، این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کاربرانی که به هر دلیلی نتوانند هزینه این محصولات را پرداخت کنند می توانند از هزینه هایی که این برند در نظر گرفته است بهره مند شوند. پرداخت نقدی و اقساطی شرایط خاص خود را دارد. مشتری با توجه به وضعیت اقتصادی خود می تواند یکی از دو گزینه را انتخاب کند. درست است که هزینه های لوازم خانگی بسیار کمتر از سایر محصولات خارجی است. اما با وجود اقساطی بودن می توان از میزان نگرانی ها بکاهد.

بررسی کیفیت نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند

برای جذب مشتریان زیاد، هر محصولی باید از کیفیت لازم و همچنین قیمت مناسب برخوردار باشد. یکی از دلایل موفقیت برند جی پلاس کیفیت بالای لوازم خانگی است. برای ساخت کلیه محصولات اعم از تلویزیون، کولر، یخچال و … از قطعات خارجی بزرگترین شرکت های دنیا استفاده می شود. دلیل اصلی کیفیت محصولات G+ به دلیل تجربه و سابقه طولانی آن است. جی پلاس حاصل تجربه گلدیران در مسیر موفقیت 30 ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این بار به صورت انحصاری یک برند ایرانی را با بهترین قیمت تولید و روانه بازار کرده است که اهداف بزرگی را دنبال می کند. شاید بسیاری از مردم تفاوت بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال 2018 جایگزین برند ال جی شد. علاوه بر این، جی پلاس زیر مجموعه شرکت گلدیران است، همانطور که جی پلاس محصولی ساخت چین است.

یخچال فریزر جی پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

معمولا افراد هنگام خرید یخچال به دنبال ویژگی های متفاوتی هستند و اگر قصد خرید از برند جی پلاس را داشته باشند قطعا با این سوال مواجه می شوند که یخچال های جی پلاس چه ویژگی هایی دارند که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. برندهای ایرانی قطعا پیشگام هستند. در زیر شما را با تاسیسات یخچال فریزر جی پلاس در ارومیه خردمند آشنا می کنیم:

ویژگی جعبه فرش در این یخچال ها اجازه می دهد تا رطوبت داخل هر محفظه متناسب با دمای مواد داخل آن تنظیم شود. این یخچال دارای موتور هوشمندی است که از روشن و خاموش شدن یخچال جلوگیری می کند و موتور هوشمند می تواند مصرف برق را تا حد زیادی کنترل کند. فناوری Farsh Air که هوای تازه و خنک را به یخچال تزریق می کند، دمای متعادلی ایجاد می کند. طراحی زیبا و خاص این یخچال ها توجه خریداران را به خود جلب کرده است. کم مصرف بودن یخچال های جی پلاس نیز واقعیتی غیرقابل انکار است. توانایی تسریع فرآیند سرد شدن و انجماد مواد غذایی. برای حفظ دما و طراوت داخل یخچال از عایق کارآمد استفاده کنید.

موتور یخچال جی پلاس در کجا تولید می شود؟

شما می توانید با مطالعه مقالات یا ویژگی های جی پلاس هوم خوردن که نماینده جی پلاس در ارومیه خردمند است از تمامی اطلاعات محصولات جی پلاس مطلع شوید. همیشه وقتی صحبت از برندهای ایرانی می شود، رایج ترین سوالی که در بین خریداران پیش می آید این است که این برند قطعات یدکی خود را از کدام کشور تهیه می کند، از کدام موتور یخچال جی پلاس محل تولید آن همیشه یک سوال اساسی هنگام خرید از این برند است. یخچال های جی پلاس ماهیت چینی دارند و فقط در ایران مونتاژ می شوند; البته این قطعات چینی قطعات پایین رده ای نیستند و عمدتا قطعاتی هستند که در رده کیفی اول قرار می گیرند. این برند نیز مانند اسنوا قصد خرید قطعات از کره را داشت که متاسفانه به دلیل تشدید تحریم ها و خروج برندهای کره ای از ایران این اتفاق نیفتاد و گلدیران مجبور به همکاری با شرکت های چینی شد. زمانی که قصد انتخاب یکی از انواع یخچال جی پلاس را دارید، باید تمامی ویژگی ها و قابلیت های آن از جمله ظاهر و ویژگی های کاربردی یخچال را بررسی کنید، از این طریق می توانید از کیفیت آن مطمئن شوید. در ارزیابی کیفیت یخچال جی پلاس باید به موارد زیر توجه کرد: نوع موتور و قدرت آن، تعداد قفسه های یخچال و فریزر، وجود محفظه جداگانه برای نگهداری میوه و سبزیجات، استفاده از دزدگیر سیستم. . برای باز کردن درب یخچال مجهز به عملکرد خنک کننده و انجماد سریع در یخچال و فریزر، استفاده از فناوری بدون برفک و بدون یخ زدگی.

ماشین لباسشویی نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند

اگر قصد انتخاب ماشین لباسشویی جی پلاس را دارید، مطمئناً به ویژگی های ماشین لباسشویی جی پلاس علاقه مند خواهید شد. در این قسمت برخی از ویژگی های این ماشین لباسشویی های دارای اینورتر تسمه در این ماشین لباسشویی ها را به شما می گوییم. موتور علاوه بر کاهش مصرف برق می تواند صدای کمتری تولید کند. جی پلاس در ماشین لباسشویی های خود از موتورهای 1200 و 1400 دور در دقیقه استفاده می کند. دارای چندین برنامه شستشو راحتی استفاده از ماشین لباسشویی جی پلاس. برای مواقعی که نمی توانید بلافاصله پس از شستن لباس ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید از برنامه اتو اتوماتیک لباس استفاده کنید. با استفاده از گزینه Quick در ماشین لباسشویی های جیپلاس می توانید زمان شستشو را تا 50 درصد کاهش دهید. استفاده از تکنولوژی آنتی باکتریال در این ماشین لباسشویی ها. در این ماشین لباسشویی ها سیستمی به نام سیستم حالت شب وجود دارد که با استفاده از آن می توانید با برق کمتر و صدای کمتری هنگام خواب لباس های خود را بشویید.

نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند

نمایندگی جی پلاس در ارومیه سونی خردمند یکی از قدیمی ترین و معروف ترین فروشندگان لوازم خانگی در شهر زیبای ارومیه می باشد. این فروشگاه که محصولات سونی را با نمایندگی شرکت بازرگانی ایران به فروش می رساند، هم اکنون با گارانتی گلدیران نماینده رسمی فروش محصولات جی پلاس می باشد. خدمات این فروشگاه همه روزه حتی روزهای تعطیل ارائه می شود. تعداد این فروشگاه به 86 عدد می رسد که تعداد لوازم خانگی این شهر را به 20 عدد می رساند. برای تماس سریع با ما هم اکنون از طریق تلفن 044333771112 با نمایندگی جی پلاس ارومیه خردمند که جی پلاس هوم است تماس بگیرید یا به سایت مراجعه کنید. در ضمن برای خرید این محصولات در شهر زیبای تبریز به ادامه مطلب مراجعه کنید. نمایندگی جی پلاس در تبریز (بادام) 04132821046 رجوع شود

شماره تلفن و آدرس نمایندگی جی پلاس در ارومیه – خردمند

آدرس نمایندگی جی پلاس در ارومیه – خردمند : ارومیه ، شیخ تپه نبش کوی 8 ، جنب سیسمونی کارن

شماره تلفن نمایندگی جی پلاس ارومیه – خردمند :044333771112

برای آدرس دقیق، نقشه ها و نقشه های گوگل را بررسی کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.