افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

نمایندگان جدید باید مراقب باشند که ذائقه ملت و فضای سیاسی کشور ترش نشود.

  • کد خبر : 224744
نمایندگان جدید باید مراقب باشند که ذائقه ملت و فضای سیاسی کشور ترش نشود.

به گزارش بازار، اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است: – ماه شعبان ماه بشارت است، ماه شادی است، ماه صفای دلها و […]

به گزارش بازار، اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

– ماه شعبان ماه بشارت است، ماه شادی است، ماه صفای دلها و نورانی کردن دلها با استغفار، با دعا، با مناجات است. ماه آمادگی برای دریافت برکات بی پایان و بی پایان ماه مبارک رمضان است.

– باید بگوییم: خدایا تا آخر عمر در شهر شعبان ما را ببخش و انشاالله ما را ببخش. خداوند کمکمان کند و از این چند روز باقیمانده استفاده کنیم، شاید خداوند متعال به ما عنایت فرماید.

– تشکیل هر مجلس جدید امیدهای تازه ای را به همراه دارد و سرمایه ای ارزشمند و استفاده شده برای کشور است. مثل خون در رگ های مجموعه سیاسی و اجتماعی کشور جاری است.

– نمایندگان جدید باید مراقب باشند که ذائقه ملت و فضای سیاسی کشور ترش نشود.

– آنچه می تواند شیرینی مجلس جدید را از بین ببرد، سخنان تفرقه انگیز، دعواها و دشمنی های دشمن است. شما باید خیلی مراقب باشید.

– مجلس خبرگان رهبری در انتخاب خود هرگز نباید از اصولی که جمهوری اسلامی تعیین کرده است غفلت کند.

– مجلس خبرگان رهبری مهمترین وظیفه را بر عهده دارد، تعیین رهبری و اهتمام به حفظ صلاحیت رهبری شاید مهمترین وظیفه در اداره جامعه ایران در جمهوری اسلامی باشد. نباید غفلت کرد، یعنی رهبری باید با رعایت اصول ثابتی که از اصول مطلق و ثابت جمهوری اسلامی است انتخاب شود.

– رویارویی جمهوری اسلامی با کسانی که با آن ها روبرو است برای مقابله با ظلم است، مقابله با استکبار است، مقابله با تجاوز است، نپرسید چرا با فلان کشور مخالفت می کنند، ما به خودی خود با دولت ها، کشورها و ملت ها مخالفیم. . ما هیچ درگیری نداریم، ما با ظلم مخالفیم، با استکبار مخالفیم، با تجاوز مخالفیم، با حوادثی که امروز در غزه شاهد آن هستید مخالفیم.

– یک ملت، یک زمیندار، در خانه اش، در سرزمینش چنین ظلمی می شود. همسرش، پسرش، خانواده‌اش، خانه‌اش، زیرساخت‌ها، اموالش با بی‌رحمی تمام، با بی‌رحمی کامل ویران می‌شوند و کشورها، نه تنها بدون مخالفت، بدون مانع، بلکه حتی کمک هم نظاره گر هستند. آمریکا کمک می کند، انگلیس کمک می کند، برخی کشورهای اروپایی دیگر کمک می کنند، آنها کمک می کنند. منظور ما این است. ما با این موافق نیستیم.

– تولد جمهوری اسلامی تاثیر جهانی ایجاد کرد، زلزله ایجاد کرد، یک اتفاق جهانی بود. رهبری امام راحل رضی الله عنه و شجاعت، رشادت و فداکاری مردم ایران در سراسر کشور حادثه ای را رقم زد که دوگانگی را در جهان ایجاد کرد. یک جبهه، جبهه دموکراسی ها وابسته به رویکرد لیبرال دمکراتیک. نما بود.

– یک جبهه هم جبهه جمهوری مرتبط با دین و اسلام بود، اما از دین و اسلام نشأت می گرفت. این دوگانگی قبل از استقرار جمهوری اسلامی وجود نداشت.

– نباید تصور کرد که این ناسازگاری صرفاً ناشی از مسئله التزام به دین است. آن جناح از دموکراسی غربی بر این باور بود که این مدل جدید که ارائه شده است در تضاد با منافع اصلی و شاید در نهایت موجودیت خود است.

– این مخالفت و تضاد جدی به این دلیل است که در نظام لیبرال دموکراسی و دولت ها و حکومت هایی که بر اساس آن منطق و آن اصل ایجاد شده اند، استکبار، تهاجم و تهاجم در هسته آن وجود دارد.

– جبهه مخالفی که با شکل گیری مردم سالاری دینی به وجود آمد، مهمترین مشکل آن مواجهه با همین حوادث است. یعنی برخورد با ظلم، برخورد با استکبار، برخورد با معصیت. یعنی حکومتی که بر اساس دین، بر اساس اسلام بنا شده، اساس کارش «بدون ظلم و ستم» است. طبیعتاً این تقابل، این ستیزه جویی دوجانبه اجباری بود.

– باید پرچم مبارزه با استکبار را همیشه بالا نگه داریم. مواظب باشیم که جمهوری اسلامی نگذارد این پرچمدار استکبار تقابلی از او سلب شود. ما باید پیشگام باشیم، ابتکار عمل داشته باشیم و هر روز این پرچم را بالاتر و بالاتر ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.