افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

نمایندگان آمریکا: هکرها اسناد محرمانه گوشی «مالی» را سرقت کردند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 258067
نمایندگان آمریکا: هکرها اسناد محرمانه گوشی «مالی» را سرقت کردند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن پست با انتشار گزارشی با اشاره به نامه دو نماینده ارشد جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به وزارت امور خارجه این کشور، جزئیات جدیدی از برکناری ناگهانی را منتشر کرد. رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران. سناتور جیمز ریش، یکی از اعضای رده بندی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن پست با انتشار گزارشی با اشاره به نامه دو نماینده ارشد جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به وزارت امور خارجه این کشور، جزئیات جدیدی از برکناری ناگهانی را منتشر کرد. رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران.

سناتور جیمز ریش، یکی از اعضای رده بندی جمهوری خواه کمیته روابط خارجی سنا، و میچ مک کال، عضو ارشد جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به وزارت امور خارجه این کشور از «عدم اطلاعاتی در مورد تحقیقات رسمی در مورد رابرت مالی.” آنها نتایج تحقیقات خود را در این زمینه منتشر کردند.

در نامه این دو نماینده آمده است که «به دلیل طفره رفتن و عدم شفافیت وزارت امور خارجه، سعی می کنیم اطلاعات خود را از منابع دیگر جمع آوری کنیم. تحقیقات ما اطلاعات و ادعاهای ناراحت کننده زیر را نشان می دهد. ما از شما می خواهیم اطلاعاتی را که به دست آورده ایم تأیید کنید.”

جیمز بیرد و میچ مک‌کانل از وزارت امور خارجه می‌خواهند تأیید کند که مجوز امنیتی رابرت مالی به حالت تعلیق درآمده است، زیرا او “اظهار دارد اسناد طبقه بندی شده را به حساب ایمیل خود منتقل کرده و این اسناد را در تلفن شخصی خود دانلود و ذخیره کرده است.”

طبق گزارش واشنگتن پست سال گذشته، زمانی که رابرت مالی برکنار شد، تهران تایمز، روزنامه ایران فاش کرد که “مالی اکنون تحت تحقیقات فدرال به دلیل سوء استفاده از حفظ اسناد طبقه بندی شده است، اما بیرد و مک کانل ادعا می کنند که جزئیات بیشتری را کشف کرده اند.”

در این نامه، ریش و مک کانل همچنین از وزارت امور خارجه آمریکا خواستند تا این باور را تأیید کند که “یک بازیگر سایبری متخاصم به تلفن همراه یا ایمیل او (رابرت مالی) دسترسی پیدا کرده و اطلاعات بارگیری شده در تلفن را به دست آورده است”.

واشنگتن پست با اشاره به افشاگری های سریالی تهران تایمز در مورد اخراج رابرت مالی می نویسد: «دفتر بازرس کل وزارت امور خارجه در حال بررسی این افشاگری ها است، اما ریش و مک کانل ادعا می کنند که این افشاگری ها مربوط به هک این کشور مالی است. تلفن همراه.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.