نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید فردی را برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب کند که در این زمینه مدیر، مدبر و توانمند باشد و حداقل یک بار مرز را دیده باشد. و تفاوت بین یک ملوان، یک کفاش و یک قاچاقچی را تشخیص دهد.

غلامحسین زارعی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 مرداد) شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره قانون جدید کولبری و مصوباتی که به نام اشتغال پایدار ثبت شده است، گفت: در حال صحبت با رئیس جمهور هستم که منصوب می کند. یک شخص برای رهبری مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید فردی را انتخاب کنید که در این زمینه مدیر، مدبر و شایسته باشد و حداقل یک بار مرز را دیده باشد و تفاوت بین ملوان، کفاش و کفاش را تشخیص دهد. یک قاچاقچی

نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه کولبر حق حیات دارد و برای یک لقمه نان می جنگد، گفت: کولبر قاچاقچی نبوده و لطفا در این زمینه دقت کنید. از این نظر لازم است کمیسیون صنعت و اقتصاد به رئیس جمهور تاکید لازم را داشته باشد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی فعلی و آینده گفت: گوجه کاران ما به ویژه گوجه کاران خارج از فصل در حال حاضر با مافیای رانتی در زمینه تامین نهاده ها و بذر کشاورزی در حال مبارزه هستند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند. .