افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

نماینده مجلس: موشک های فوق پیشرفته ایران آماده شلیک هستند/ هرگونه حماقت اسرائیل پایان این رژیم است

  • کد خبر : 386406
نماینده مجلس: موشک های فوق پیشرفته ایران آماده شلیک هستند/ هرگونه حماقت اسرائیل پایان این رژیم است

شور و نشاط جمعی در پی عملیات موفقیت آمیز سپاه قهرمان و همچنین موج حمایت از نیروهای مسلح در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که علیرغم وجود برخی اختلاف نظرها در کشور، همه مردم ایران و گروه های مرجع با هم متحد شده اند. محور ولایت، اسلام و پرچم ایران، این حس همدلی و […]

شور و نشاط جمعی در پی عملیات موفقیت آمیز سپاه قهرمان و همچنین موج حمایت از نیروهای مسلح در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که علیرغم وجود برخی اختلاف نظرها در کشور، همه مردم ایران و گروه های مرجع با هم متحد شده اند. محور ولایت، اسلام و پرچم ایران، این حس همدلی و رفاقت روز به روز تقویت می‌شود: «همه موشک‌های پیشرفته جمهوری اسلامی آماده شلیک هستند و هر چرندیاتی از سوی صهیونیست‌ها پایان خواهد یافت. از این رژیم منحوس

زینب قیصری نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه نقض تمامیت ارضی خود را با موشک های پیشرفته پاسخ خواهد داد.

اطلاع رسانی کند جریان جدیدزینب کیاسری نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملیات سپاه پاسداران و نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیستی اظهار داشت: سران جنایتکار رژیم صهیونیستی فکر می کردند جمهوری اسلامی است. ایران نیز مانند برخی از مقامات سازش در منطقه، سیاست سکوت در برابر جنایات خود را داشت، اما تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که ملت قهرمان ایران هرگز تسلیم زور نمی‌شود و قاطعانه به هیچ تهدیدی پاسخ می‌دهد.

او در حالی که خواندن خالی است ادعاهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی وی در خصوص حمله به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر جنایتکاران صهیونیست به ویژه نخست وزیر قاتل آنها دست به اقدام احمقانه ای علیه ایران اسلامی بزنند بدون شک ظرف 24 ساعت از روی زمین محو خواهند شد.

عضو فراکسیون مقاومت شورای اسلامی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با وجود کاستی های فراوان، حتی یک نقطه از خاک ایران به دست دشمن بعثی و یارانش نیفتاد. یقینا امروز نیز ایران اسلامی از گزند رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان آمریکایی آن مصون خواهد ماند.

قیصری ضمن قدردانی از همدلی که پس از عملیات غرور آفرین صادق 2 به وجود آمد، گفت: شور و نشاط جمعی پس از عملیات موفقیت آمیز سپاه قهرمان و همچنین موج حمایت از نیروهای مسلح در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که علیرغم وجود برخی اختلافات نظر در کشور همه مردم ایران و گروه های مرجع حول محور استان، اسلام و پرچم ایران متحد است و روز به روز این احساس همدلی و رفاقت قوی تر می شود.

رئیس فراکسیون انرژی و منابع معدنی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همه موشک های پیشرفته جمهوری اسلامی آماده شلیک هستند و هرگونه یاوه گویی از سوی صهیونیست ها پایان این رژیم منحوس را رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.