افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

نماینده سنندج از تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران کردستان انتقاد کرد

  • کد خبر : 403213
نماینده سنندج از تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران کردستان انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار بازار، محسن فتحی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی در سخنانی گفت: سازمان برنامه و بودجه باید علت تاخیر در پرداخت به گندمکاران کردستان را توضیح دهد. وی ادامه داد: وعده‌هایی که در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به کشاورزان داده‌اند بی‌فایده است و حنای دولت مردان برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران دیگر […]

به گزارش خبرنگار بازار، محسن فتحی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی در سخنانی گفت: سازمان برنامه و بودجه باید علت تاخیر در پرداخت به گندمکاران کردستان را توضیح دهد.

وی ادامه داد: وعده‌هایی که در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به کشاورزان داده‌اند بی‌فایده است و حنای دولت مردان برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران دیگر رنگی ندارد، کشاورزان منتظر شما هستند، هر چه زودتر مشخص کنید. تا حد امکان تکالیف خود را انجام دهید.

نماینده مردم شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران در شورای اسلامی با اشاره به وضعیت تناسب حقوق بازنشستگان گفت: هر چه سریعتر نسبت حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​و تامین اجتماعی مشخص شود. تا حد امکان”.

وی در ادامه با تشکر ویژه از رئیس جمهور که پس از چندین دهه برای اولین بار به خواسته تاریخی و برحق کردها به ویژه جامعه اهل سنت در زمینه انتصاب استاندار کرد اهل سنت عمل کرد، گفت: طبیعتاً انتظار استاندار منتخب از رئیس جمهور رئیس جمهور در کردستان باید به این نکته مهم توجه کند که جایگاهی که وی در اختیار دارد نتیجه سال ها خواسته جامعه اهل سنت مناطق کردنشین کشور است و حضور وی در این سمت است. بدهکار با این مطالبه تاریخی.

فتحی خطاب به آرش لهونی استاندار کردستان گفت: انتظار این است که شما به عنوان استاندار حق با شما باشد و این مطالبه در کنار همه گروه ها و تشکل های سیاسی و صنفی، مدنی، دانشگاهی و همه گروه ها به پایان رسیده باشد. اقشار و طیف های جامعه به همه کسانی که دل به نظام و توسعه کردستان دارند خواهشمند است از این مطالبه حقوق و تاریخ جامعه اهل سنت پاسداری و پاسداری کنند تا نخبگان اهل سنت کردستان پتانسیل مدیریتی خود را داشته باشند. منطقه کلان و حتی کشور را به روز کنید.

وی خطاب به استاندار کردستان ادامه داد: برادر عزیز و همکار سابق جناب آقای لهونی امروز با حضور جنابعالی به عنوان استاندار پرتو امیدی در کردستان ایجاد شده است، لذا شما محکوم به موفقیت هستید و برای رسیدن به این هدف مجمع. نمایندگان استان از تمام ظرفیت و توان خود برای کمک به شما استفاده خواهند کرد.

فتحی در بخشی دیگر از سخنان خود در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش تروریست و کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار نشان داده است که هیچ خط قرمزی در کشتار غیرنظامیان غزه و لبنان قائل نیست.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: در این روزهایی که وجدان جامعه جهانی به خواب رفته و چشم دولت های حامی حقوق بشر بر این حجم از سبعیت و جنایات خونخوار سه به یاد می آورد. رژیم صهیونیستی، شهدای بزرگ جبهه مقاومت همچون حاج اسماعیل هنیه. مجاهد نستوه سید حسن نصرالله و شهید اخیر حاج یحیی سنور را گرامی می داریم.

فتحی ادامه داد: تقدیم به رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سربازان و پاسداران کشور بزرگمان ایران که نام بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در جبهه های خیر و شر بر سر زبان ها انداخته اند و شجاع و بی بدیلشان. عملیات، من قول صادق 2 را به بهترین شکل ممکن می دهم. تکمیل کردند، من قوت خدا و دست دارم و به این سربازان جبهه مقاومت تبریک می گویم که پرده بکارت دروغین رژیم صهیونیستی را به قول زیبای شهید مسخره کردند. نصرالله در دو عملیات صدق وعده 1 و 2 ضعیفتر از تار عنکبوت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.