افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

نماینده اسرائیل در شورای امنیت شرایطی را برای آتش بس با حزب الله تعیین کرد

  • کد خبر : 391325
نماینده اسرائیل در شورای امنیت شرایطی را برای آتش بس با حزب الله تعیین کرد

آفتاب نیوز: دانون با اشاره به کشتار غیرنظامیان بی گناه فلسطینی و لبنانی در جنوب لبنان و غزه تصریح کرد: حزب الله می خواهد جنگ را متوقف کند و آتش بس را اجرا کند اما در عین حال اسرائیلی ها را با موشک می کشد. نماینده رژیم اشغالگر قدس با مداخله در امور داخلی لبنان […]

آفتاب نیوز:

دانون با اشاره به کشتار غیرنظامیان بی گناه فلسطینی و لبنانی در جنوب لبنان و غزه تصریح کرد: حزب الله می خواهد جنگ را متوقف کند و آتش بس را اجرا کند اما در عین حال اسرائیلی ها را با موشک می کشد.

نماینده رژیم اشغالگر قدس با مداخله در امور داخلی لبنان تصریح کرد: مردم و دولت لبنان باید فرصت را غنیمت شمرد و حوادثی را که امروز در کشورشان می گذرد در دست بگیرند.

وی تصریح کرد: ما تمایلی به ماندن در لبنان نداریم و نیروهایی که می توانند این کار را انجام دهند ارتش لبنان و یونیفل هستند.

در پاسخ به سخنان دانون، بنیامین نتانیاهو در ویدئوی ضبط شده خطاب به مردم لبنان اظهار داشت: شما این فرصت را دارید که لبنان را قبل از سقوط در ورطه جنگی طولانی که منجر به ویرانی و رنج می شود، نجات دهید. من به شما مردم لبنان می گویم: کشور خود را از دست حزب الله آزاد کنید تا این جنگ پایان یابد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی، حزب‌الله لبنان برای مقابله با بخش بزرگی از ارتش اسرائیل، عملیات‌های روزانه و شدیدی را علیه اهداف این رژیم در داخل خاک فلسطین انجام داد. شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه.

ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده ای را در چند منطقه جنوب لبنان از مهر 2 آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.