افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

نمایش دستاوردهای طب سنتی ایران در نمایشگاه گردشگری تهران

  • کد خبر : 200655
نمایش دستاوردهای طب سنتی ایران در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش بازار، هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه نمایندگانی از 11 کشور جهان حضور خواهند داشت و دبیرکل سازمان ملل متحد مهمان ویژه آن است. این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد صنعت گردشگری […]

به گزارش بازار، هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه نمایندگانی از 11 کشور جهان حضور خواهند داشت و دبیرکل سازمان ملل متحد مهمان ویژه آن است.

این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد صنعت گردشگری ایران محسوب می‌شود و از آنجایی که حوزه سلامت کشورمان بهترین در منطقه است و به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت تبدیل شده است، سازمان پزشکی ایران و وزارت بهداشت نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند. هدف جذب گردشگران سلامت در حوزه پزشکی است و سانتی در این رویداد حضور دارد.

مدیرکل دفتر پزشکی ایران و معاون وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد ایران در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی از جمله تنوع اقلیمی، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دارویی ایران می‌توان توصیه هایی در مورد سبک زندگی، نحوه برخورد با اقلیم های مختلف (کویر، جنگل، دریا و …) و پرورش راه های حفظ و ارتقای سلامت و روش های درمانی ساده و موثر در قالب گردشگری دارویی ایران برای استفاده گردشگران.

نفیسه حسینی یکتا افزود: اقلیم های مختلف ایران اعم از کوهستانی، بیابانی، دریاچه نمک قابلیت های زیادی برای پیشگیری و کمک به درمان بیماری ها بر اساس آموزه های طب ایرانی دارند. بخشی از توانمندی‌های طب ایرانی در صنعت گردشگری یافت می‌شود که از نظر اقتصادی می‌تواند بخش مهمی از ارز کشور را به خود اختصاص دهد. همچنین توسعه دهکده ها و شهرهای سلامت با استفاده از توانمندی ها و آموزه های طب ایرانی در توسعه اقتصاد سلامت و ارزآوری بسیار موثر و کارآمد خواهد بود.

مدیرکل دفتر طب مکمل و ایران با بیان اینکه این صنعت نوظهور فواید زیادی برای کشور دارد، ایجاد فرصت های شغلی، رونق اقتصادی، ترویج فرهنگ طب ایرانی و ارتقای سلامت را از جمله این مزایا دانست. از جامعه .

وی تاکید کرد: طب ایرانی به عنوان یکی از اجزای فرهنگ و تمدن ایرانی می تواند به عنوان محرک و محرکی موثر برای متغیرهای فرهنگی عمل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.