افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

نمایشگاه ITB برلین | پیشرو در صنعت سفر

  • کد خبر : 16277
نمایشگاه ITB برلین |  پیشرو در صنعت سفر

نمایشگاه ITB برلین بدون بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مسافرتی و گردشگری است که در مرکز نمایشگاهی برلین برگزار می‌شود. این پس از توقف به دلیل ایمنی ویروس حادثه قرار است از ۷۹ اسفند (۱۶ تا ۱۸) در شهر برلین برگزار شود. این رویداد با بیش از ۱۰ هزار غرفه دار و هزار هزاری که انتظار می […]

نمایشگاه ITB برلین بدون بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مسافرتی و گردشگری است که در مرکز نمایشگاهی برلین برگزار می‌شود. این پس از توقف به دلیل ایمنی ویروس حادثه قرار است از ۷۹ اسفند (۱۶ تا ۱۸) در شهر برلین برگزار شود. این رویداد با بیش از ۱۰ هزار غرفه دار و هزار هزاری که انتظار می رود در نمایشگاه حضور پیدا کنند، دیگر ثابت خواهد کرد که یکی از اصلی ترین بخش های بخش صنعت گردشگری گردشگری و رویدادهای مسافرتی است.

خرید بلیط هواپیما برلین

شرکت کنندگان در نمایشگاه ITB

به گزارش مجله گردشگری اسمارتک نیوزدر طی ۳ روز، بازدیدکنندگان می‌توانند از غرفه‌های، هتل‌ها و محصولات بیش از ۱۸۰ مقصد در سراسر جهان بازدید کنند. این غرفه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی دسته‌بندی‌شده‌اند و قابل‌تحمل هستند، آسیب‌های ناشی از خدمات و خدمات در حوزه‌های سفرهای ماجراجویانه، سفرهای تجاری، سفرهای لوکس، گردشگری پزشکی پزشکی و… را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

نمایشگاه ITV برلین ۲۰۲۳ فرصت‌های خوبی برای ارائه موفق، شبکه‌سازی تجاری و ایجاد محرکه در و ایجاد مزیت رقابتی در صنعت سفر برای شرکت‌های تجاری تجاری ارائه‌دهنده بسیار. به‌عنوان، این رویداد از 100 بازدیدکننده می‌تواند انجام دهد و سازمان‌های فعال صنعت بیش از حد، می‌توانند آن را در نهایت برای گسترش کسب‌وکار خود ببرند. علاوه بر این، نمایشگاه ITB برای عموم مردم شرکتهای علاقه مند به تجارت B2C نیز تجربیات دیجیتال رقمی خواهد بود.

گرجستان | میزبان رسمی نمایشگاه ITB برلین

جالب است بدانید که کشور گرجستان میزبان رسمی این نمایشگاه است و نقش مهمی در آنا ایفگ. سال گذشته این کشور به‌عنوان شریک برلین در بخش سفرهای و پایداری رویداد حضور داشت و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کردند. گرجستان در رویداد به‌خوبی انتخاب جاذبه‌های فرهنگی خود را بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند و در ماه می‌توانند مقصدی را که میزبان رویدادهای TRVLX مجموعه نمایشگاه‌های ITB قرار دارند، برگزار کنند.

در آستانه افتتاح ITB ، جشن نمایشگاه تجاری خود را در روز ششم مارس برگزار می کند. این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد. این کشور در نمایشگاه نیز حضور پررنگی دارد و در در و 4 , 1 می توانید غرفه های آن را پیدا کنید.

نمایشگاه ITB برلین |  پیشرو در صنعت سفر

قطر ایرویز | از مهمترین شرکت‌کنندگان نمایشگاه گردشگری برلین

علاوه بر این، از قره آسیا و قطر قطر هم در این نمایشگاه پیدا خواهد کرد و قصد دارد در کنفرانس مطبوعاتی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ ۲۰۲۲ صحبت کند. همچنین، با مشارکت شرکت قطر ایرویز در فرمول 1 – معتبرترین رقابت جهانی جهان – در غرفه این در نمایشگاه نمایشگاه itb برلین قرار می‌گیرد شبیه‌سازی مسابقات فرمول یک ارائه شود و بازدیدکنندگان بین‌المللی با بازدید از این می‌توانند سطح بالاتری را از این بازدید داشته باشند. از نمایشگاه ITB برلین ۲۰۲۳ تجربه کنند.

نوشته نمایشگاه ITB برلین | پیشرو در صنعت سفر اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.