افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

نمایشگاه معادن و فرآوری مواد معدنی در زنجان برگزار می شود

  • کد خبر : 286334
نمایشگاه معادن و فرآوری مواد معدنی در زنجان برگزار می شود

مجید گلشنی فرد در گفت و گو با خبرنگار بازاراز برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات مرتبط در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 23 تا 26 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین در استان زنجان برگزار […]

مجید گلشنی فرد در گفت و گو با خبرنگار بازاراز برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، خدمات و تجهیزات مرتبط در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 23 تا 26 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین در استان زنجان برگزار می شود. استان زنجان

وی با بیان اینکه بیش از 1000 متر مربع فضا در این نمایشگاه اختصاص یافته است، تصریح کرد: شرکت کنندگان از استان های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان، تهران، خراسان رضوی، لرستان، اصفهان، البرز و زنجان بودند. ، کار تجهیزات و ماشین آلات.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان اشاره و بیان کرد: تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن و سرمایه گذاری در پایین دست و بالادست. صنایع معدنی از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

گلشنی فرد گفت: نمایشگاه ها محلی برای ایجاد و تبادل نیاز در حوزه های مختلف از جمله معدن است.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه در جذب سرمایه گذاران بزرگ به استان بسیار موثر است و حضور تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خارجی فعال در زمینه تولید ماشین آلات معدنی در استان از ویژگی های بارز این نمایشگاه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.