افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

نمایشگاه لوازم خانگی؛ جذاب برای همه طبقات

  • کد خبر : 209216
نمایشگاه لوازم خانگی؛  جذاب برای همه طبقات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: لوازم خانگی در عصر مدرن جزء حیاتی هزینه های مردم بوده و نقش مهمی در ارتقای سطح زندگی و افزایش آسایش دارند. این محصولات شامل طیف وسیعی است که جزئیات زندگی افراد را متحول می کند. به همین دلیل با […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: لوازم خانگی در عصر مدرن جزء حیاتی هزینه های مردم بوده و نقش مهمی در ارتقای سطح زندگی و افزایش آسایش دارند. این محصولات شامل طیف وسیعی است که جزئیات زندگی افراد را متحول می کند. به همین دلیل با بهبود کیفیت زندگی مردم، تقاضا برای لوازم خانگی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این امر در اقتصاد جهانی موثر بوده و منجر به تحریک تقاضا و افزایش تولید شده است. تا جایی که در سرتاسر جهان «صنعت لوازم خانگی» یکی از بخش‌هایی است که توسعه اقتصادی را تسریع می‌کند.

وی افزود: در ایران با توجه به بازار جهانی این نیاز روز به روز در حال افزایش است اما با خروج برندهای مطرح خارجی از کشور شرایط خاصی به وجود آمد و بار تولید به طور کامل بر دوش تولیدکنندگان داخلی افتاد. . . از آنجایی که این صنعت با زندگی و نیازهای روزمره مردم عجین شده است، تلاش بسیاری از فعالان این صنعت را گرفت تا بتوانند تمامی نیازهای امروز کشور را برطرف کنند. تلاش های صورت گرفته در نهایت لوازم خانگی را به یکی از مهم ترین صنایع کشور تبدیل کرد. گردش مالی بالا، پتانسیل صادراتی و ظرفیت بالای اشتغال زایی باعث شده است که سرمایه گذاری در این زمینه در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد. این صنعت از خروج ارز جلوگیری می کند و به ایجاد ارزش افزوده برای کشور کمک می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ادامه داد: بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان بی شک فرصتی است تا تولیدکنندگان کشور با آخرین تحولات این حوزه آشنا شوند. امروزه با ظهور لوازم خانگی هوشمند، مدل‌های کم مصرف و گزینه‌های قابل تنظیم، صنعت به دلیل پیشرفت‌های فناوری دستخوش تغییرات عظیمی شده است.

طحانیان افزود: توجه به تولید محصولاتی با کاربری آسان، سازگار با محیط زیست و قابلیت رقابت در سطح بین المللی در دستور کار اکثر تولیدکنندگان قرار دارد. محصولات ایرانی در دهه‌های اخیر از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است و انتظار می‌رود این نمایشگاه منجر به رفع مشکلات تولید در این صنعت، ارتقای بهره‌وری، افزایش فروش و توجه ویژه به تولیدات داخلی شود.

لازم به ذکر است، محل نمایشگاه اصفهان از 11 تا 15 اسفندماه در ساعات بازدید از ساعت 15 الی 21 میزبان این رویداد خواهد بود.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.