افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

نمایشگاه خودرو اصفهان ساعت 1403 برپا می شود + جزئیات

  • کد خبر : 396560
نمایشگاه خودرو اصفهان ساعت 1403 برپا می شود + جزئیات

نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 با حضور ماشینواردات و مونتاژ در آبان انجام می شود. این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در اصفهان است. حضور هشت شرکت واردکننده خودرو در این نمایشگاه قطعی شده است. در گزارش زیر جزئیات و برنامه زمانبندی نمایشگاه را بخوانید. بیت ران – مجتبی اسماعیلی: نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 این نمایشگاه […]

نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 با حضور ماشینواردات و مونتاژ در آبان انجام می شود. این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در اصفهان است. حضور هشت شرکت واردکننده خودرو در این نمایشگاه قطعی شده است. در گزارش زیر جزئیات و برنامه زمانبندی نمایشگاه را بخوانید.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: نمایشگاه خودرو اصفهان 1403 این نمایشگاه یکی از مهم ترین نمایشگاه های تخصصی خودرو در کشور است که هجدهمین دوره آن در آبان ماه برگزار می شود. از میان حاضران در این نمایشگاه خودروهای وارداتی از جمله هاوال، اشکودا، سوزوکی، سانگ یانگ، نیسان و … خواهد بود. امکان حضور خودرو. آواتار طرحی هم از نادر فقیه زاده است.

اطلاعات بیشتر: وانت فوتون توآنو در راه بازار / وانت ارزان چینی با قیمت فضایی در ایران
بیشتر بدانید: مینی بوس برقی خودرو دیزلی ایران معرفی شد/ چینی بی کیفیت!
در کانال دستگاه بیتران ببینید:

هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از 22 تا 25 آبان ماه 1392 از ساعت 15 الی 21. در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود.

جزئیات نمایشگاه خودرو اصفهان 1403

ستاد هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان درباره جزئیات این نمایشگاه گفت: حضور هشت شرکت واردکننده خودرو در هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان قطعی شده است.

هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان تاکنون حضور خودروهای وارداتی با برندهای هاوال، هیوندای، سوزوکی، ام جی، گک، اشکودا، سانگ یانگ، هونگچی، بنز، نیسان، تویوتا و … را تایید کرده است.

با توجه به اهمیت استان اصفهان برای واردکنندگان خودرو، پیش بینی می شود علاوه بر معرفی خودروهای وارداتی جدید در نمایشگاه خودروی اصفهان، شاهد برپایی یکی از مهم ترین نمایشگاه های خودرو در جهان باشیم نمایشگاه خودرو تهران. .

هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از 22 تا 25 آبان ماه 1392 از ساعت 15 الی 21. در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه به شما اطلاع خواهیم داد.

اطلاعات بیشتر: انواع کلاه تابوت را بشناسید + کاربرد کلاه تابوت را بشناسید
اطلاعات بیشتر: هر کدام از خودروهای پرفروش ایرانی چقدر گران بودند؟
در کانال دستگاه بیتران ببینید:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.