افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا با حضور ایران

  • کد خبر : 119630
نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا با حضور ایران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد. این نمایشگاه هر ساله در ماه نوامبر در شهر کاپاچیو در نزدیکی محوطه باستانی Paestum برگزار می شود و به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان متعددی از ایتالیا و سایر کشورها است. این نمایشگاه منحصرا به ارائه باستان شناسی مجازی، […]

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد. این نمایشگاه هر ساله در ماه نوامبر در شهر کاپاچیو در نزدیکی محوطه باستانی Paestum برگزار می شود و به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان متعددی از ایتالیا و سایر کشورها است.

این نمایشگاه منحصرا به ارائه باستان شناسی مجازی، ارائه نوآوری های جدید و فناوری های چند رسانه ای و ارائه محصولات و بسته های گردشگری و میراث فرهنگی از فعالان این حوزه می پردازد.

کنفرانس های مختلفی در نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا برگزار می شود و باستان شناسان و مسئولان میراث فرهنگی کشورها به ارائه کاوش های باستان شناسی و آخرین فناوری های به دست آمده در این زمینه می پردازند.

وزارت امور خارجه ایتالیا هر ساله برای کشورهای دارای سابقه تاریخی و فرهنگی بزرگ دعوتنامه های رسمی برای شرکت در این نمایشگاه ارسال می کند و برای برخی از کشورها امکاناتی مانند غرفه های رایگان در نظر می گیرد.

محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا، پروفسور پیرفرانچسکو کالیری، استاد دانشگاه بولونیا، به همراه عماد متین محقق، آخرین دستاوردهای باستان شناسی ایران را در غرفه ویژه ایران در ایتالیا ارائه می کنند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی معرفی پایگاه ها و موزه های باستان شناسی و ارتقای جایگاه گردشگری باستان شناسی است. علاوه بر این، نمایشگاه بین المللی باستان شناسی ایتالیا توسط سازمان ملل متحد، یونسکو و سازمان جهانی گردشگری به رسمیت شناخته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.