افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

نقل قول علم الهادی در مورد مسلمان شدن یک مارکسیست – تابناک

  • کد خبر : 289167

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امام جمعه مشهد گفت: انقلاب با وجود همه بحران‌های سیاسی، فتنه‌ها و توطئه‌ها نه تنها حفظ شده، بلکه در حال توسعه است. آیت الله سیداحمد علم‌هادی ظهر امروز ۲۷ خرداد در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه مشهد گفت: روزی که امام (ره) رحلت کردند، یک سیاستمدار آمریکایی گفت که […]

نقل قول علم الهادی در مورد مسلمان شدن یک مارکسیست

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امام جمعه مشهد گفت: انقلاب با وجود همه بحران‌های سیاسی، فتنه‌ها و توطئه‌ها نه تنها حفظ شده، بلکه در حال توسعه است.

آیت الله سیداحمد علم‌هادی ظهر امروز ۲۷ خرداد در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه مشهد گفت: روزی که امام (ره) رحلت کردند، یک سیاستمدار آمریکایی گفت که خمینی (ره) از دنیا رفته است، اما کیست که امامت کند. ایرانیان و انقلابشان را اداره کنند».

علم الهادی ادامه داد: خداوند مرحوم علامه مصباح یزدی را رحمت کند. من می گفتم در زمان پیروزی انقلاب با مارکسیست ها و به خصوص با احسان طبری مناظره می کردیم، نتیجه بحث ما برای مسلمان شدن خود احسان طبری و کتاب «کجراهه» بسیار مؤثر بود. در توصیف مارکسیسم نوشت و این جریان را در منطقه کاملاً شکست داد.

وی افزود: ایشان یک بار در تعریف آن روزها به من گفت: آن زمان شرایط کشور بسیار بحرانی بود. از جمله چالش کردستان و جدایی طلبان از اقصی نقاط کشور. در آن زمان در این مناظره های تلویزیونی، مردی در حاشیه برنامه نگرانی خود را نسبت به آینده کشور اعلام کرد و به صراحت پیش بینی کرد که با رفتن امام (ره) این انقلاب سقوط خواهد کرد و کشور دچار همین مشکل خواهد شد. سرنوشت. از جنگ داخلی لبنان در آن زمان.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه انقلاب فراتر از مرزها در حال توسعه است، تاکید کرد: در طول این 35 سال هر آنچه امام (ره) فرمودند مرحله به مرحله اجرا می شود. امام (ره) فرمودند اسرائیل باید نابود شود. امروز می بینیم که این صهیونیست های خبیث به چه وضعیتی رسیده اند. در آن زمان به جز تعداد معدودی از شیعیان لبنان، هیچکس به مقاومت اعتقاد نداشت، اما امروز از یمن تا سوریه، کشورها به محور مقاومت واحدی تبدیل شده اند که اسرائیل را محاصره کرده اند. امام (ره) فرمودند انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد. از آن زمان تاکنون، با وجود این همه بحران سیاسی، فتنه ها و توطئه های مذهبی، انقلاب نه تنها حفظ شده، بلکه فراتر از مرزها و اندیشه ها در حال توسعه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=289167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.