افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

نقش پررنگ معلمان، شاهدان و دانش آموزان بی غرض در رشد علمی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 174289
نقش پررنگ معلمان، شاهدان و دانش آموزان بی غرض در رشد علمی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در مراسمی با حضور مدیرکل امور ایثارگران و ایثارگران وزارت بهداشت و مشاوران ایثارگران و ایثارگران برگزار شد. فداکاری ها وی با فداکاری دانشجویان دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات این اساتید گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نقش ویژه ای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در مراسمی با حضور مدیرکل امور ایثارگران و ایثارگران وزارت بهداشت و مشاوران ایثارگران و ایثارگران برگزار شد. فداکاری ها وی با فداکاری دانشجویان دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات این اساتید گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نقش ویژه ای در کسب بسیاری از موفقیت های کشوری دانشجویان شهید و ایثارگر داشته است.

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه معاونت آموزشی به تقویت ارتباط با مشاوران شهید و دانشجویان ایثارگر، ادامه داد: برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی و خودباوری این دانشجویان در سطوح اجرایی دانشگاه به صورت مستمر ادامه دارد. امور این دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است: توجه اعضای شورای دانشگاه.

زالی همچنین نتیجه همکاری ارزشمند، دانشگاهی، سازنده و مستمر اساتید مشاور با دانشجویان را کسب موفقیت روزافزون دانست و گفت: حضور استاد مشاور و نقش وی آنقدر مهم است که مجری، آموزشی و مشاوران این کارکنان توسط رئیس دانشگاه صادر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: این دانشگاه در سال های اخیر تجربیات ارزنده ای در زمینه هدایت دانشجویی دارد که بخشی از این تجربیات در حوزه آموزشی، دانشجویی و فرهنگی در قالب کلی حمایت علمی و دانشگاهی تجسم یافته است. امکان به اشتراک گذاری آنها با سایر معلمان سطوح مختلف وجود دارد، همچنین یک مورد کلی تر نیز وجود دارد.

زالی با اشاره به اینکه منتورینگ به عنوان یکی از برنامه های مختلف ریاست آموزشی دانشگاه با ایده همراهی، مشارکت، مقابله با مسائل آموزشی، فرهنگی و روانی مطرح شده است، افزود: منتور همراه با دانش آموز و به چالش های اجتماعی و فرهنگی رسیدگی می کند.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مایل است تجربیات خود را با سایر دانشگاه های سراسر کشور به اشتراک بگذارد زیرا هدف مشترک دانشگاه ها تولید دانشجوی پویا، حرفه ای و خلاق است.

زالی با تاکید بر اینکه انتخاب مشاوران دانش آموزان شاهد و ایثارگر هوشمندانه انجام شده است، گفت: افرادی که در این راه انتخاب شدند علاوه بر آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار، از استعداد علمی و توانمندی نیز برخوردارند. شخصیت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از اقدامات خوب دانشگاه را برای استعدادیابی در بین دانشجویان فداکار دانست و افزود: از اساتید تقاضا دارم در راستای این راهبرد مهم اقداماتی را انجام دهند و روند جستجو را جدی بگیرند. استعداد. هدف ما باید ارتقاء و رشد شخصیت دانش آموزان باشد.

وی طرح دستیار دانشجو را از دیگر طرح های همگن و الگوی آموزشی مطلوب دانست و بر لزوم افزایش برگزاری برنامه های رقابتی و نوین علمی یا المپیادهای ورزشی تاکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اجرای برنامه های عالی وزارت بهداشت با هدف ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی. دانش آموزان آمادگی کامل دارند.

دکتر رضا البرزی مدیرکل امور شهید و امور خودباوری وزارت بهداشت در دیدار با مشاوران شهید و دانشجویان خودباوری اظهار داشت: هدف وزارت بهداشت ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان است. کلیه دانشجویان به ویژه دانشجویان شهید و ایثارگر، دوره هایی را برای تقویت پایه علمی خود تشکیل دهند. طبق دستورالعمل وزارت بهداشت باید ظرفیت معاونت ها به این حوزه اختصاص یابد.

البرازی همچنین در مورد امکانات آموزشی دانش آموزان شهید و ITSARGAR و کیفیت ارتباط بین پردیس های شهید و ITSARGAR و دانش آموزان و معلمان توضیح داد.

همکاری 43 معلم در طرح معلمان شهید و دانش آموزان فداکار

دکتر محمد رحمتی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با اشاره به اینکه این نشست به منظور تجلیل از اساتیدی که در طرح اساتید شاهد و دانشجویان ایثارگر دانشگاه حضور فعال دارند برگزار شد، آن را به عنوان پروژه پیشرو و برجسته گفت: این طرح می تواند چتر حمایتی دانشگاه از دانشجویان شهید و ایثارگر را گسترش دهد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: در این طرح که از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، جامعه هدف دانشجویان شاهد و ایثارگر با مشکلات آموزشی و فرهنگی بودند.

رحمتی با بیان اینکه برنامه ریزی برای گسترش این پروژه از دو ماه گذشته آغاز شده است، گفت: در حال حاضر 43 استاد مشاور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این طرح حضور دارند.

این جلسه در سالن شهید بهشتتی با حضور دکتر علی آسغار کاراماتینیا ، مدیر امور دانشجویی شهید و ایثارگر ، دکتر جمال شمس ، مدیر مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه و گروهی از اساتید که مشاوره شهید و بی نظمی را انجام می دهند ، برگزار شد. دانش آموزان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.