افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

نقش نیکی کریمی در کشور چیست؟ / ظاهر شدن دوباره در زندگی شهاب حسینی

  • کد خبر : 174704
نقش نیکی کریمی در کشور چیست؟ / ظاهر شدن دوباره در زندگی شهاب حسینی

نیکی کریمی بازیگر برجسته و کارگردان ایرانی این روزها با این سریال ” وطن به کارگردانی کمال تبریزی از شبکه سه سیما، مهمان خانه مردم است، سریالی که البته در سال های اخیر ساخته شد و توقیف آن باعث شد تا مدت ها از تلویزیون پخش نشود. در این مجموعه ، دیگر بازیگران برجسته مانند […]

نیکی کریمی بازیگر برجسته و کارگردان ایرانی این روزها با این سریال ” وطن به کارگردانی کمال تبریزی از شبکه سه سیما، مهمان خانه مردم است، سریالی که البته در سال های اخیر ساخته شد و توقیف آن باعث شد تا مدت ها از تلویزیون پخش نشود.

در این مجموعه ، دیگر بازیگران برجسته مانند شهاب حسینی ، امیر آقایی بیتا فرهی میترا حجار حسین مهژوب و … نقش بازی کرده اند.

البته سانسور و برخی مشکلات فنی این سریال نیز مورد انتقاد کارگردان این اثر قرار گرفته است: کمال تبریزی چندی پیش در صفحه شخصی خود به انتقاد از فصل دوم سریال «سرزمین مادری» پرداخت و توضیح داد: متاسفانه. برنامه فصل اول، برنامه فصل دوم با عجله و بدون اطلاع من توسط تلویزیون و تهیه کننده با ایراداتی که ماه ها پیش به آن اشاره کرده بودم شروع شد، اما هیچ اقدامی برای رفع ایرادات صورت نگرفت و حالا قصد خروج دارند. آنها را در زمان کمی انجام دهید و هر کاری که می توانید انجام دهید!

اما حضور نیکی کریمی در این سریال به قسمت سوم برمی گردد که نقش او در نقش یک شاپرک بزرگسال مشخص می شود. کریمی به عنوان دختر پولدار عبدالرضا بهادری زندگی خود را از نو آغاز می کند و شواهد نشان می دهد که او از نظر رفتاری و شخصیتی نسبت به گذشته تغییری نکرده است. به گزارش فیلم نیوز، کریمی سعی کرده هویت شخصیت شاپرک را در بزرگسالی به درستی ترسیم کند و احساسات او را در این سن و سال بر اساس موقعیت و ویژگی هایش بسیار دقیق به تصویر بکشد.

کمال تبریزی ضمن انتقاد از پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون اصلاح نواقص آن، از بینندگان عذرخواهی کرد و در عین حال به حذفیات این سریال اشاره کرد.

او در این سریال نقش دختر مغرور و خودراضی را بازی می کند که در کودکی بارها احساسات رهی را نادیده گرفته و تحقیر کرده است. حالا بعد از سال‌ها درست وقتی پای رهی برای سربازی باز است، کارش را پیدا می‌کند و این بار در موقعیتی متفاوت مقابل رهی می‌ایستد. جدا از شباهت چهره نیکی کریمی با بازیگر نوجوان شاپرک، آنچه در این نقش بسیار حائز اهمیت است، تلاش کریمی برای پایبندی به رفتار و حالات چهره آن نوجوانی است که در فصل اول شاهدش بودیم.

رهی را تحقیر می کند و مانند دوران نوجوانی خود را برتر از رهی می داند. وانمود می کند که کلمات فارسی را فراموش می کند و گهگاه کلمات انگلیسی می گوید یا از رهی می خواهد که اشتباهاتش را اصلاح کند. بلافاصله پس از ملاقات با رهی از او می خواهد که راننده اش باشد و همچنان به او فشار می آورد. در پس رفتار او می توان احساسات او را نسبت به رهی دید، اما نحوه رفتار او با او دشوار است. حلقه نامزدی خود را به ریحی نشان می دهد و از ازدواج با فردی که دلیل انتقال نظامی ریحی به تهران بوده صحبت می کند و در این رفتار علاوه بر عشق به او، نشانه ای از خودبزرگ بینی نیز به چشم می خورد. در مجموع کمال تبریزی روی سکانس های مربوط به شاپرک و رهی کار کرده است تا این حس برتری شاپرک نسبت به رهی به خوبی دیده شود. کریمی علاوه بر فصل دوم، در فصل سوم سریال «سرزمین مادری» نیز به ایفای نقش پرداخت و مشخص است که حضور او در زندگی رهی همچنان ادامه دارد. باید دید نحوه برخورد او با رهی چگونه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.