افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر + فیلم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411551
نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر + فیلم – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شب شنبه ۱۴ آبان در هفته نهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به طور موقت جای سپاهان را گرفت. پرسپولیس در این دیدار با دو نفوذ بسیار خوب یکی در نیمه اول و دیگری در پایان نیمه دوم دو گل به ثمر رساند. حملات […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شب شنبه ۱۴ آبان در هفته نهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به طور موقت جای سپاهان را گرفت.

پرسپولیس در این دیدار با دو نفوذ بسیار خوب یکی در نیمه اول و دیگری در پایان نیمه دوم دو گل به ثمر رساند. حملات شمس آذر از کناره ها بود و شاگردان رضا مهاجری در دو سوی زمین به دنبال گل بودند.

سعید مهری هافبک پرسپولیس در این بازی نقش بسیار پررنگی در پیروزی سرخ ها داشت و چندین بار مهاجمان این تیم با پاس های خوبی که از مهری دریافت کردند در موقعیت گلزنی قرار گرفتند و اگرچه این بازیکن این کار را انجام داد. در دو گل تیمش نقش اول را نداشت، خیلی خوب کار کرد و آثار خوبی از خود به جای گذاشت.

نکته قابل توجه بازی دیروز پرسپولیس نیمکت نشینی عیسی آل کثیر و اعتماد به “لوکاس ژوائو” تیم گاریدو بود و این مهاجم آفریقایی موفق شد گل دوم وحید امیری را برای تیمش پاس گل بدهد و این بازیکن باتجربه نیز پایان پرسپولیس را به ثمر رساند. تیمش با یک ضربه چیپ به گل دوم رسید.

حضور جورجی گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی از دیگر اتفاقات دیدار مقابل پرسپولیس بود. پورعلی گنجی پس از مدت ها دوری از تیم پرسپولیس به لیگ برتر بازگشت و از ابتدا در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفت و در اکثر صحنه ها موفق بود. در ابتدای نیمه دوم وقتی میلاد فخرالدینی وارد محوطه پرسپولیس شد در حالی که با دخالت پورعلیگنجی تقریبا با امیررضا رفیعی دروازه بان قرمزها تک به تک شده بود نتوانست ضربه خوبی به توپ و توپ بزند. به میدان رفت تا یکی از بهترین موقعیت های گلزنی شمس آذر را از دست بدهد.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر + فیلم

این در حالی بود که هافبک شمس آذر با غفلت گلسیانی توانست فخرالدینی را در موقعیت گل قرار دهد اما پورعلیگنجی اشتباه شریک خود را جبران کرد. از نقش امیررضا رفیعی هم نباید غافل شد. این دروازه بان جوان در غیاب الکسیس گندوز درون دروازه تیمش قرار گرفت و یک بار در دقیقه 5 بازی و دیگری در دقیقه 68 با واکنش های خوب خود از توپ دور شد. وارد دروازه شود تا یک کلین شیت دیگر به آمار او در پرسپولیس اضافه کند.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر + فیلم

سهیل صحرایی یکی از وعده های جوان فوتبال ایران که در دیدار مقابل السد برای پرسپولیس به میدان رفت نیز در این دیدار خوش درخشید و توانست اولین پاس گل را به علی علیپور بدهد. او در جریان مسابقه حضور فعال داشت و نشان داد که می تواند رقیب بسیار خوبی برای ایوب العمود برای حضور در خط دفاع پرسپولیس باشد.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر + فیلم

در خط هافبک نیز مانند سایر بازی های این فصل، مسعود ریگی نقش کلیدی در زمین داشت، هرچند شاید بازی او کمتر به چشم بیاید. در صحنه گل دوم پرسپولیس، ریگی می توانست توسط بازیکن شمس آذر اشتباه کند و همان توپ به ژائو رسید و با پاسی که به امیری داد، وینگر پرسپولیس را به یکی از زیباترین گل ها تبدیل کرد. گل های فصل به ثمر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.