افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

نقش رسانه ها در فرهنگ سازی ترافیک غیر قابل انکار است

  • کد خبر : 211942
نقش رسانه ها در فرهنگ سازی ترافیک غیر قابل انکار است

به گزارش رکنا: سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس ترافیک حضور تهران در غرفه رکنا 24 انتشار رسانه های ایرانی وی در خصوص نقش رسانه ها در فرهنگ سازی قاچاق در بین مردم گفت: بسیار خوشحالم که پس از 6 سال وقفه رسانه ای فرصتی برای رسانه ها، مردم و مسئولان ایجاد می کند که […]

به گزارش رکنا: سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس ترافیک حضور تهران در غرفه رکنا 24 انتشار رسانه های ایرانی وی در خصوص نقش رسانه ها در فرهنگ سازی قاچاق در بین مردم گفت: بسیار خوشحالم که پس از 6 سال وقفه رسانه ای فرصتی برای رسانه ها، مردم و مسئولان ایجاد می کند که با هم فکر کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در ادامه به نقش مهم رسانه ها در تغییر رفتار رانندگی کاربران ترافیکی تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد نقش رسانه ها در مسائل مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است، کاربران ترافیکی در مناطق و گروه های سنی مختلفی وجود دارد یعنی پلیس راهنمایی و رانندگی باید به تمامی پرونده های مربوط به این افراد رسیدگی کند.

سرهنگ موسوی پور بر تصادفات ناشی از موتورسواران تاکید کرد و افزود: متاسفانه امروز با وضعیت مناسبی از نظر انضباط ترافیکی در سطح شهر تهران مواجه هستیم که با تخلفات بی رویه موتورسواران و خودروها از جمله پارک دوبل، توقف در روز شروع شد. پیاده رو، توقف در زیر سیگنال و صحبت با تلفن همراه رسیده است و رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی صحیح نقش مهمی در تغییر رفتار رانندگی شما داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در پایان گفت: امیدوارم اصحاب رسانه با این الگوی فرهنگ سازی و انتشار سریع و به موقع اخبار سهم بسزایی در کاهش تخلفات و تصادفات داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.