افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

نقشه های صهیونیست ها را شکست دادیم.

  • کد خبر : 135848
نقشه های صهیونیست ها را شکست دادیم.

آفتاب نیوز: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) پس از اجرای آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت که به برکت صلابت و ثبات ملت فلسطین، همگرایی بین مقاومت فلسطین به وجود آمده است. به لطف گروه های مسلح و حمایت مردم فلسطین از مقاومت توانستیم با متجاوزان مقابله […]

آفتاب نیوز:

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) پس از اجرای آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت که به برکت صلابت و ثبات ملت فلسطین، همگرایی بین مقاومت فلسطین به وجود آمده است. به لطف گروه های مسلح و حمایت مردم فلسطین از مقاومت توانستیم با متجاوزان مقابله کنیم و نقشه های آنها را به شکست برسانیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین افزود: ما خود را موظف به اجرای توافق می دانیم تا زمانی که دشمن به آتش بس احترام بگذارد و آن را با موفقیت اجرا کند.

هانیه به خسارات و خسارات وارده به صهیونیست ها در این جنگ اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما ضربات سخت و دردناکی را به دشمن وارد کردند.

وی با قدردانی از ایستادگی ملت فلسطین در غزه خطاب به آنان خاطرنشان کرد: درود می فرستیم به مردم غزه که با ایستادگی و ایستادگی خود عامل مهمی در عقب نشینی و شکست دشمن و یارانش بودند.

هنیه همچنین از مقاومت لبنان تجلیل کرد و افزود: درود می فرستم به مقاومت اسلامی لبنان که ده ها شهید در راه مقابله با متجاوزان تقدیم کرد.

وی با تمجید از مردم کرانه باختری گفت: قهرمانی مردم کرانه باختری در مقابله با شهرک نشینان صهیونیست را می ستایم.

هنیه همچنین به مردم یمن و مقاومت عراق که با اقتدار و شجاعت در این نبرد شرکت کردند درود فرستاد.

وی با بیان اینکه شهدا بهای آزادی، رهایی و استقلال هستند، تاکید کرد: دشمن مجبور به پذیرش شرایط مقاومت شد و عزم ملت تسلیم ناپذیر فلسطین منجر به آتش بس موقت در غزه شد.

سرانجام پس از تقریباً 50 روز جنگ علیه غزه، آتش بس موقت چهار روزه در غزه برقرار شد. بر اساس آتش بس چهار روزه، هرگونه اقدام نظامی از سوی دو طرف در طول آتش بس متوقف خواهد شد.

همچنین قرار است به ازای هر اسیر اسرائیلی سه زن و کودک فلسطینی آزاد شود.

طی 4 روز آتش بس موقت 50 اسیر اسرائیلی آزاد خواهند شد. به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، اولین گروه از زندانیان غیرنظامی شامل 13 زن و کودک روز جمعه تحویل داده می شود.

همچنین 200 کامیون با مواد غذایی و پزشکی به تمام مناطق نوار غزه ارسال خواهد کرد. بر اساس این قرارداد روزانه 4 کامیون با سوخت و گاز مایع (برای پخت و پز) به غزه ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.