افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

نقشه شوم پرسپولیس در فیفا

  • کد خبر : 151249
نقشه شوم پرسپولیس در فیفا

آفتاب نیوز: باشگاه پرسپولیس طبق توافقی دوجانبه قرارداد لئاندرو پریرا را در نقل و انتقالات پیش فصل فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده خود از این تیم جدا شد. در این قرارداد باشگاه پرسپولیس باید در ابتدای مهرماه مبلغ 143 هزار دلار از مطالبات پریرا از فصل […]

آفتاب نیوز:

باشگاه پرسپولیس طبق توافقی دوجانبه قرارداد لئاندرو پریرا را در نقل و انتقالات پیش فصل فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده خود از این تیم جدا شد.

در این قرارداد باشگاه پرسپولیس باید در ابتدای مهرماه مبلغ 143 هزار دلار از مطالبات پریرا از فصل گذشته را به حساب خود واریز می کرد. به همین دلیل این باشگاه طی نامه ای به فیفا خواستار پرداخت مطالبات پریرا با درآمد پالس در فیفا شد اما این اتفاق نیفتاد و مهاجم برزیلی سابق پالس از این باشگاه به اتاق اختلاف فیفا شکایت کرده است. وضوح.

ظاهرا موافقت نامه فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس دیرتر از موعد مقرر به باشگاه رسیده و با پریرا به توافق رسیده است، بنابراین این بازیکن بلافاصله پس از مهلت مقرر در توافق نامه شکایت خود را از پارسی ها در فیفا ثبت کرده است.

باشگاه پرسپولیس که مجوز پرداخت مطالبات پریرا را از فیفا دریافت کرده است در تلاش است تا رضایت پریرا را جلب کند و این بازیکن به شکایت آنها رسیدگی کند اما این تلاش تاکنون بی نتیجه بوده و هیچ اقدامی صورت نگرفته و به توافق نرسیده است.

پرسپولیس همچنین در نامه ای به فیفا توضیح داد که این باشگاه از آنها خواسته تا در زمان مشخص شده مبلغ 143 هزار دلار را به حساب پریرا واریز کنند، اما تاخیر فیفا در پاسخگویی به نامه باعث شده تا مهلت پرداخت به پایان برسد. بازیکن از سرخپوشان شکایت می کند.

لئاندرو پریرا به جای 143 هزار دلاری که یک وکیل ایتالیایی در شکایت خود به فیفا درخواست کرده، 350 هزار دلار غرامت درخواست کرده است. او البته پس از این اتفاق و در مذاکره با پرسپولیس اعلام کرد که در صورت دریافت 300 هزار دلار حاضر است شکایت خود را پس بگیرد. موضوعی که پرسپولیسی ها با آن مخالفت کرده اند و مذاکرات در این باره در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.