افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

نقشه باورنکردنی زن تحقیر شده برای رفتن به سفر تایلند با دوستانش

  • کد خبر : 367672
نقشه باورنکردنی زن تحقیر شده برای رفتن به سفر تایلند با دوستانش

به گزارش صبحگاهی، زن جوان از ربوده شدن همسرش در خیابان خبر داد و گفت: با همسرم برای خرید بیرون رفته بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 مقابلمان ایستاد. دو مرد که صورت خود را با ماسک و کلاه پوشانده بودند از ماشین پیاده شدند. در ماشینشان همسرم را تهدید کردند و رفتند. […]

به گزارش صبحگاهی، زن جوان از ربوده شدن همسرش در خیابان خبر داد و گفت: با همسرم برای خرید بیرون رفته بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 مقابلمان ایستاد.

دو مرد که صورت خود را با ماسک و کلاه پوشانده بودند از ماشین پیاده شدند. در ماشینشان همسرم را تهدید کردند و رفتند.

با شکایت زن جوان تحقیقات برای یافتن مهندس برج آغاز شد. کارآگاهان در اولین قدم دوربین های مدار بسته را در اطراف محل سرقت کشف کردند و تصاویر ربوده شدن مرد جوان به دست آمد.

اما آدم ربایان پلاک خودرو را پوشانده بودند و اثری از آنها نبود. بعداً آدم ربایان با زن جوان تماس گرفتند و برای آزادی همسرش 5 میلیارد تومان دلار و ارز دیجیتال طلب کردند.

اما در حالی که 8 روز از آدم ربایی گذشته بود و زن جوان پولی نداده بود مرد برج به خانه بازگشت.

وی در تحقیقات به پلیس گفت: وقتی پژو سواران مرا ربودند سرم را زیر صندلی گذاشتند و متوجه نشدم مرا به کجا بردند. ماشین حدود یک ساعت حرکت کرد و بعد جلوی خانه باقی ایستاد.

مردان نقابدار مرا به داخل خانه باغ بردند و در یکی از اتاقها حبس کردند. مرا با طناب بستند و فقط کتکم زدند، سپس با خانواده ام تماس گرفتند و درخواست پول کردند.

اما وقتی آدم ربایان نتوانستند به خواسته خود برسند و از طرفی فکر کردند خانواده ام موضوع را به پلیس گزارش داده اند، دوباره مرا سوار همان ماشین کردند و در مکانی دورافتاده رها کردند.

اما چون صورتشان پوشیده بود، آنها را نشناختم و نفهمیدم چه کسانی هستند. بعداً مرد جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد، اما کارشناسان اعلام کردند که آثار روی بدن مرد جوان با ادعای او مطابقت ندارد و ظاهراً جعلی است.

از سوی دیگر، با توجه به تناقضات وی، کارآگاهان مشکوک شدند که وی راست نمی گوید، بنابراین تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد که برج ساز همان شب ربوده شده با هواپیما از کشور خارج شده و یک هفته به ایران بازگشته است. بعدا

به این ترتیب مرد جوان وقتی با مدارک مواجه شد گفت: دروغ گفتم چون همسرم اجازه نداد بدون او و با دوستانم به یک سفر خارجی بروم بنابراین تصمیم گرفتم این طرح را اجرا کنم و به همراه خودم به تایلند بروم. دوستان یک هفته آنجا بودیم و برگشتیم

دوستانم در این طرح به من کمک کردند. پس از احضار دوستان این مرد و بررسی صحت اظهارات آنها، به پرونده رسیدگی شد و همسر برج ساز نیز با اطلاع از دروغ شوهرش با اجرای مهریه، درخواست طلاق داد.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.