افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

نقد مجمع نمایندگان لرستان/ رنج بیکاری بر چهره جوانان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191769
نقد مجمع نمایندگان لرستان/ رنج بیکاری بر چهره جوانان – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی بعد از ظهر سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان سخنرانی کرد و با بیان اینکه منتظر سفر معاون رئیس جمهور به لرستان هستیم، اظهار داشت: با توجه به این موضوع که به زودی شاهد حضور معاون رئیس جمهور هستیم. موفق باشید وی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی بعد از ظهر سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان سخنرانی کرد و با بیان اینکه منتظر سفر معاون رئیس جمهور به لرستان هستیم، اظهار داشت: با توجه به این موضوع که به زودی شاهد حضور معاون رئیس جمهور هستیم. موفق باشید وی برای این استان گفت: این سفر را مکمل سفر اول رئیس جمهور و مقدمه ای برای سفر دوم رئیس جمهور می دانیم.

وی گفت: بخش خصوصی لرستان با تنگناهایی مواجه است که برخی استانی و برخی دیگر ممکن است به خارج از استان برگردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توسعه نامتوازن کشور گفت: باید شاهد پیشرفت باشیم. با عدالت در استان های مختلف کشور باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم پشتیبان دولت سیزدهم هستند و در این راستا باید شاهد اصلاحات اقتصادی و تمرکز بر حل مسائل گمرکی، بانکی، مالیاتی و … باشیم، گفت: لرستان از توسعه نامتوازن رنج می برد، با این مقدار از اعتبارات سالیانه که بخشی از آن تعیین تکلیف می شود و بخشی دیگر واگذار نمی شود، نمی توان شاهد رفع مشکلات آنها بود.

وی گفت: رئیس جمهور لرستان بر خاص بودن استان لرستان تاکید کرد، هیچ صنعتی در لرستان وجود ندارد که بتوانیم توسعه استان را شاهد باشیم، استان های لرستان و زاگرس علیرغم برخورداری از مزیت های فراوان از جایگاه خوبی در رشد اقتصادی برخوردار نیستند. .

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رنج بیکاری بر چهره جوانان لرستانی است و به خانواده ها آسیب می زند، گفت: بیکاری جوانان بر رشد جمعیت، ازدواج و بچه داشتن در استان تأثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه متوسط ​​درآمد سالانه در لرستان نصف کشور است و این امر باعث رنج و مشقت بیشتر مردم می شود، ادامه داد: باید به لرستان توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه در مسیر تحول در کنار آبشار لرستان همه مسئول هستند، تصریح کرد: من مسئول هستم، کارگزاران دستگاه اجرایی مسئول، مجمع نمایندگان استان و در جاهایی مجمع مسئول هستند. نمایندگان باید پاسخگوی مردم باشند، وقتی 9 نماینده باید با هم همراهی کنند، کنار هم نباشند، کنار قوه مجریه قرار نگیرند، در ایجاد شرایط موجود موثر است، گفتم. به وضوح. این در خطبه های نماز جمعه این کمبود را در دوره های مختلف داشته ایم، این دوره هم این کمبود را دارد. ما آن را داریم، واضح است و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم تکمیل سدهای در حال احداث استان به ویژه سد تاکید کرد.آسوراو سد «بختیاری» گفت: همچنین شبکه آبیاری سدهای استان باید تکمیل شود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت احیای کارخانه های تعطیل شده در لرستان گفت: 35 هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان داریم.

وی تاکید کرد: باید شاهد تحول بزرگی در استان باشیم و به مسائل دینی و فرهنگی لرستان توجه جدی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.