افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

نفر اول به مصطفی پورمحمدی، شماره 3 به قالیباف/پزشکان در رتبه دوم، سعید جلیلی در رتبه پنجم قرار گرفت/جزئیات قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی 6 کاندیدا

  • کد خبر : 292056
نفر اول به مصطفی پورمحمدی، شماره 3 به قالیباف/پزشکان در رتبه دوم، سعید جلیلی در رتبه پنجم قرار گرفت/جزئیات قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی 6 کاندیدا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر یکشنبه (30 خرداد) با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی آغاز شد. قرآن مقدس. به گزارش خبرنگار مهر، رئیس صدا و سیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاونت صدا و سیما، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر یکشنبه (30 خرداد) با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی آغاز شد. قرآن مقدس.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس صدا و سیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاونت صدا و سیما، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده شورای نگهبان و شورای نظارت بر صدا و سیما، نمایندگان شورای اسلامی و نمایندگان کاندیداهای واجد شرایط حضور دارند.

اولین نامی که از میان هفت گوی زرد حاوی اسامی نامزدها به قید قرعه کشیده شد، نام «آقای مصطفی پورمحمدی» بود. بر اساس قرعه کشی، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جایگاه اول جدول قرار خواهد گرفت.

طبق قرعه کشی شماره 1 به این کاندیدای ریاست جمهوری تعلق گرفت و بر اساس تقویمی که برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده، جدول برنامه های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

نامزد دوم «مسعود مزیکیان» بود که نامش از دور خارج شد و مقام دوم را به خود اختصاص داد.

توپ سوم این قرعه کشی به «سعید جلیلی» تعلق گرفت و شماره پنج به او اختصاص یافت.

بر اساس قرعه کشی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در رده چهارم جدول قرار دارد.

شماره سه نیز به قالیباف و شماره شش به علیرضا زاکانی رسید.

سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس اصل 131 قانون اساسی، مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده دارد. وزارت کشور و مسئولیت نظارت شورای محترم نگهبان. کمیسیون بررسی تبلیغات وظایف خود را زیر نظر هیئت اجرایی مرکزی انجام می دهد.

وی افزود: به عنوان یک قاعده کلی، طبق قانون، کمیسیون موظف و موظف به رعایت قانون در بررسی، کنترل و نظارت بر برنامه های صدا و سیما و از یک سو و از سوی دیگر است. برنامه های تبلیغاتی در خارج از کشور فضاهایی برای کتاب و سایر تکیه گاه ها.

شاهچراغی گفت: آنچه محفوظ است توجه به قانون است. علم به اینکه کاندیداهای محترم و چهره های شناخته شده فرهنگی و سیاسی در کنار نظام و انقلاب هستند و انشاءالله مردم هرکس را بشناسند در این جایگاه و جایگاه شرکت در انتخابات خواهند نشست.

و افزود: انشاالله با هم به گونه ای پیشروی کنیم که بتوانیم انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت بالا داشته باشیم. در این کمیسیون که در خدمت شماست نمایندگانی از شورای نگهبان، قوه قضائیه، وزارت کشور و صدا و سیما حضور دارند. برنامه ها رصد می شود و با همدلی و همکاری این کار به بهترین نحو انجام خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کمیته اجرایی که با مسئولیت وزیر کشور تشکیل می شود بر اقدامات کمیسیون نظارت دارد.

برنامه های انتخاباتی نامزدها

از جمله برنامه های انتخاباتی این دوره کاندیداتوری 2 مستند تلویزیونی و 2 مستند رادیویی است که هر کدام 30 دقیقه است.

علاوه بر این، نامزدها می توانند 31 برنامه «در مقابل دوربین» برای تلویزیون استانی تولید کنند.

در این دوره از انتخابات سامانه TVBion در اختیار کاندیداها قرار می گیرد و هر نامزد می تواند یک کانال اختصاصی 24 ساعته داشته باشد که این برنامه ها را با اینترنت رایگان پخش می کند.

روز جمعه 17 تیر 1403 چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس جمهور ایران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.