افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

نفخ شکم را فورا از بین می برد / آیا معده شما همیشه کمی باد می کند؟ گاز ناشی از چاقی نیست

  • کد خبر : 340231
نفخ شکم را فورا از بین می برد / آیا معده شما همیشه کمی باد می کند؟ گاز ناشی از چاقی نیست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گاهی اوقات یک سری مشکلات داریم که دوست داریم خودمان و بدون نیاز به متخصص آن ها را حل کنیم، مثلا ممکن است دندان درد کنیم، آن هم در نیمه های شب و طبیعتاً در آن زمان که دندانپزشک آنجا نیست و در نهایت می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گاهی اوقات یک سری مشکلات داریم که دوست داریم خودمان و بدون نیاز به متخصص آن ها را حل کنیم، مثلا ممکن است دندان درد کنیم، آن هم در نیمه های شب و طبیعتاً در آن زمان که دندانپزشک آنجا نیست و در نهایت می توانید به کلینیک بروید و در آنجا به شما مسکن هم می دهند، بنابراین بهترین کار این است که با ترفندهای خونی که خوشبختانه امروزه در چندین مورد وجود دارد، مشکل خود را درمان کنید و درد را تسکین دهید. زمینه های درمانی و می توانید از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید از یک سری ترفندها برای جلوگیری از تعریق زیر بغل استفاده کنید. بدون نیاز به انجام کارهایی مانند بوتاکس زیر بغل و غیره مشکل تعریق را در خود حل کنید.

بنابراین با ترفندها می توانید به راحتی کارهایی را انجام دهید که برای آنها به کمک دیگران نیاز دارید و البته در برخی جاها باید ترفندها را بدانید زیرا یک مشکل آنی وجود دارد که باید در اسرع وقت آن را حل کنید. مثلاً تخلیه آب از گوش بعد از حمام یا استخر، وقتی آب وارد گوش می شود، باید خودتان و در اسرع وقت این کار را انجام دهید تا خدای ناکرده مشکلات گوش ایجاد نشود یا از بین نرود. رفع نفخ شکم یکی دیگر از مواردی است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید، زیرا در پایان روز جدا از درد معده ای که به دلیل این موضوع باید تحمل کنید، همچنین برخی احتمال خجالت کشیدن خود در مقابل دیگران به همین منظور در این مقاله می خواهیم راهکارهایی برای رفع این مشکل به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

با چای سبز نفخ معده را درمان کنید

یک سری مواد هستند که درمان کامل هستند، مثلا چای سبز یکی از آنهاست که در سال های اخیر در بین ما ایرانی ها زیاد مصرف می شود و یکی از دلایل آن حذف چربی ها و به اصطلاح است. ، چربی سوزی می کند، پس طبیعی است که به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است، البته این تنها فایده این ماده نیست، زیرا چای سبز به دلیل دارا بودن کاتچین و آنتی اکسیدان می تواند یک ماده فوق العاده و کلیدی برای تسکین تورم باشد. و کاتچین های موجود در این چای دارای خواص ضد التهابی هستند. آنها التهاب دارند که به آرامش سیستم گوارش و در نهایت کاهش گاز روده و نفخ کمک می کند، به همین دلیل توصیه می شود علاوه بر چای سیاهی که روزانه مصرف می کنید، مقداری چای سبز نیز اضافه کنید. هنگام دم کردن آبجو از خواص منحصر به فرد این ماده بهره مند شوید.

فورا نفخ را از بین ببرید.

درمان نفخ شکم با روغن میخک.

یکی از ساده ترین راه ها برای خلاصی فوری از نفخ شکم، استفاده از میخک است. در واقع روغن این گل در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد و برای درمان مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه یا نفخ بسیار استفاده می شود. ماده ای در اسرع وقت برای حل مشکل نفخ شکم.

البته باید بگوییم که تاکنون مطالعات زیادی در مورد اثرات این گل بر روی بدن انسان انجام نشده است، اما شواهد کافی بر آنچه ذکر کردیم وجود دارد و علاوه بر آنها، میخک نیز می تواند به کاهش علائم کمک کند. از زخم معده

برای استفاده از این ماده می توانید مقداری روغن میخک را در یک قاشق چایخوری ریخته و بعد از غذا مصرف کنید و مشاهده کنید که به محض ورود این روغن به معده، گازهای معده شما به راحتی کاهش می یابد و این به خاطر روغن میخک است. افزایش می یابد. آنزیم های گوارشی و متابولیسم بدن

فورا نفخ را از بین ببرید.

نفخ شکم را با سرکه سیب درمان کنید

یکی دیگر از راه های خلاصی از نفخ شکم استفاده از سرکه سیب است، مطالعات زیادی برای حل این مشکل انجام شده است و نتایج این مطالعات نشان می دهد که سرکه سیب علائم سوء هاضمه را کاهش می دهد. حتما می دانید که یکی از مهم ترین هاست. علائم این مشکل تورم است، بنابراین برای رفع آن می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب بریزید و سپس این مخلوط را بنوشید تا از شر ورم خلاص شوید. اگر از این مشکل رنج می برید، می توانید از قبل این مخلوط را بنوشید. هر وعده غذایی و این مشکل را به طور کامل حل کنید.

فورا نفخ را از بین ببرید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.