افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

نفت ونزوئلا به پالایشگاه های هند فروخته شد

  • کد خبر : 390747
نفت ونزوئلا به پالایشگاه های هند فروخته شد

به گزارش بازار، پالایشگاه های هندی در اوایل سال جاری پس از چراغ سبز وزارت خزانه داری آمریکا برای انجام مبادلات مالی برای صادرات نفت، واردات نفت ونزوئلا را از سر گرفتند. به گفته منابع آگاه تجاری، 1.2 میلیون بشکه نفت ونزوئلا توسط “ایندیان اویل” که بزرگترین پالایشگاه نفت هند است و 800 هزار بشکه […]

به گزارش بازار، پالایشگاه های هندی در اوایل سال جاری پس از چراغ سبز وزارت خزانه داری آمریکا برای انجام مبادلات مالی برای صادرات نفت، واردات نفت ونزوئلا را از سر گرفتند.

به گفته منابع آگاه تجاری، 1.2 میلیون بشکه نفت ونزوئلا توسط “ایندیان اویل” که بزرگترین پالایشگاه نفت هند است و 800 هزار بشکه نفت از این کشور آمریکای جنوبی توسط شرکت پالایش و پتروشیمی مانگالور دریافت خواهد شد. MRPL).

بر اساس آمار کپلر، محموله نفت ونزوئلا “مری 16” در کشتی بوستون به مقصد MRPL بارگیری شد. در حالی که پالایشگاه پارادیپ ایندین اویل می تواند نفت ونزوئلا را پالایش کند، MRPL تقاضای کمتری برای گریدهای سنگین تر مانند مری 16 دارد و به ندرت نفت از ونزوئلا خریداری کرده است.

در ماه ژوئیه، صنایع Reliance هند از ایالات متحده مجوز برای از سرگیری واردات نفت از ونزوئلا دریافت کرد. قرارداد ریلاینس برای خرید نفت ونزوئلا شامل سوآپ نفتا است که شرکت های تابعه شرکت نفت دولتی ونزوئلا PDVSA از آن برای استخراج نفت فوق سنگین و تولید گریدهای نفتی قابل صادرات استفاده می کنند.

بر اساس اسناد PDVSA که رویترز مشاهده کرده است، محموله های نفتی بارگیری شده در نفتکش های بوستون و دیگاس به واسطه ها فروخته شده است، نه به خریداران نهایی. هنوز مشخص نیست که آیا ویتول مجوز دارد یا اینکه نفت را از شرکت دیگری که مجوز آمریکا دارد خریداری کرده و به پالایشگاه های هند فروخته است.

بر اساس گزارش رویترز، یک منبع کشتیرانی گفت: برخی از شرکت های مشترک PDVSA که در اروپا مستقر هستند و دارای مجوز آمریکا برای دریافت نفت ونزوئلا هستند، بخشی از محموله های خود را به تاجران فروخته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.