افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

نعمتی: هیچ پستی به استقلال ندادیم/ گل محمدی از نظر فنی و اخلاقی بی نظیر است

  • کد خبر : 19040

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شاگردان یحیی گل محمدی در دربی به استقلال فرصت ندادند. پرسپولیس دیروز استقلال را شکست داد و در این بین خط دفاعی پالش پاشان روز موفقی را پشت سر گذاشت. علی نعمتی که در صدمین دربی تهران به عنوان دفاع چپ ظاهر شد، روزهای خوبی را سپری کرد […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شاگردان یحیی گل محمدی در دربی به استقلال فرصت ندادند.

پرسپولیس دیروز استقلال را شکست داد و در این بین خط دفاعی پالش پاشان روز موفقی را پشت سر گذاشت. علی نعمتی که در صدمین دربی تهران به عنوان دفاع چپ ظاهر شد، روزهای خوبی را سپری کرد و یکی از بهترین های پرسپولیس بود. مدافع چپ سرخپوشان درباره پیروزی تیمش در دربی تهران و موضوعات مختلف با تسنیم صحبت کرد که در ادامه توضیح داد:

* دربی چطور بود؟

بازی خوبی بود و از ابتدا به دنبال پیروزی بودیم. در جریان بازی چند موقعیت داشتیم و فکر می کنم فرصت خاصی به استقلال ندادیم. رقیب را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در یک دیدار مهم پیروز شدیم.

* به جز یکی دو صحنه که مهدی قیدی خط دفاع پرسپولیس را به هم ریخت، در نهایت خوب جلوی این بازیکن را گرفتید. داری درباره این صحبت می کنی؟

تمام برنامه های استقلال استفاده از ضد حملات و سرعت مهاجمانش بود. ما بالا بازی می کردیم و طبیعی بود که برای ضدحملات برنامه ریزی کنند اما در مجموع به استقلال فرصت ندادیم و روز خوبی داشتیم.

* استقلالی ها معتقدند که داور باید در صحنه ای که توپ به دست گلسیانی برخورد می کرد، پنالتی می گرفت. چه فکری در این باره دارید؟

پیام حیدری یکی از بهترین قضاوت هایش را انجام داد و در تمام صحنه ها حضور داشت. آن صحنه اصلا پنالتی نبود، گلسیانی ابتدا توپ را دفع کرد، با این موقعیت چطور توانست در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد و با دست به توپ ضربه بزند؟!

* چرا بازی موقعیت های زیادی نداشت؟

خب این بازی سرنوشت ساز بود و هر دو تیم با توجه به شرایط جدول دوست نداشتند ببازند.

* عیسی آل کثیر گل مهمی هم زد…

به عیسی تبریک می گویم. به نظر من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است و همه بچه ها زحمت می کشند تا تیم پیروز شود، وقتی بازی را بردیم همه راضی هستیم.

* چه امیدی به قهرمانی در لیگ داری؟

بعد از بازی با سپاهان تصمیم گرفتیم در 7 بازی باقی مانده پیروز شویم و حالا سه بازی دیگر باقی مانده است. باید خوب تمرکز کنیم و بدانیم جایی برای اشتباه نیست. حالا باید به بازی گل گهر فکر کنیم چون جام حذفی هم برای ما مهم است. از اول فصل این هدف را دنبال کردیم که قهرمانی در دو جام را به دست آوردیم. امیدوارم هواداران تا پایان فصل از تیم حمایت کنند. باید از شما تشکر کنم که یکشنبه به ورزشگاه آمدید و تیم محبوبتان را تشویق کردید. تمام هدف ما این است که آنها را خوشحال کنیم.

* بعد از بازی بر اساس امتیازات داده شده در آنالیز، بالاترین امتیاز را کسب کردید. از عملکرد خوبی که در دربی داشتید صحبت کنید.

تکرار می کنم که همه چیز در تیم ما کار گروهی است. اینکه گل می زنیم یا نه به تلاش همه بازیکنان است.

* آیا می دانید یحیی گل محمدی تا به حال در دربی و در جریان بازی شکست نخورده است؟

من با مربیان زیادی کار کرده ام و باید بگویم آقایی مربی فوق العاده ای است. او از نظر فنی و اخلاقی بی نظیر است و ترکیب گل محمدی را مربیان خوب و ماهری تشکیل می دهد.

* البته هفته گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی او از پرسپولیس در پایان فصل…

من در مورد شایعات صحبت نمی کنم. آقایی مربی بی نظیر و ماهری است و عملکرد او در این چند سال گویای همه چیز است. امیدوارم سالیان سال در پرسپولیس بمانید.

*تسنیم: برخی معتقدند سپاهان به دلیل بازی های نسبتاً آسانی که دارد احتمالاً قهرمان می شود. نظر تو چیست؟

نباید روی بازی سپاهان و استقلال تمرکز کنیم. ما فقط باید سه بازی اخیر خود را ببریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.