افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

نعمتی: آیا تیمی بهتر از پرسپولیس وجود دارد / نمی خواستیم برای همیشه شرمنده هواداران باشیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 275941
نعمتی: آیا تیمی بهتر از پرسپولیس وجود دارد / نمی خواستیم برای همیشه شرمنده هواداران باشیم – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیا تیمی بهتر از پرسپولیس وجود دارد که به فکر آن باشیم؟ دوست دارم در این تیم بمانم و به آن افتخار می کنم. تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیمه دوم 4 گل به ثمر رساند تا حریف خود را 4 بر 3 شکست دهد. در ابتدای نیمه دوم، اسمار […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آیا تیمی بهتر از پرسپولیس وجود دارد که به فکر آن باشیم؟ دوست دارم در این تیم بمانم و به آن افتخار می کنم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیمه دوم 4 گل به ثمر رساند تا حریف خود را 4 بر 3 شکست دهد.

در ابتدای نیمه دوم، اسمار ویرا 3 تغییر در ترکیب پرسپولیس ایجاد کرد که یکی از آنها ورود علی نعمتی به جای فرشاد فرجی در مرکز خط دفاعی بود. او توانست در این پیروزی شیرین ارتش سرخ تاثیر بسزایی داشته باشد و به بالای جدول صعود کند.

علی نعمتی مدافع ارتش سرخ در گفتگو با خبرنگار ایرنا که در ادامه می خوانید؛

از بازی بگو

نتیجه نیمه اول برای همه باورنکردنی بود. بازی برای ما خیلی سخت بود و فکر نمی کردیم آن نتیجه رقم بخورد و با 3 گل به رختکن رفتیم. چنین شرایطی تا به حال برای پرسپولیس رخ نداده بود و این نتیجه می تواند فصل را به بدترین شکل ممکن برای ما به پایان برساند. در رختکن همه ما همبستگی نشان دادیم و می دانستیم که باید این بازی را ببریم و برای من مثل روز روشن بود.

شب خاطره انگیزی را برای هواداران ساختید.

این امر بدون حضور مردم و حمایت آنها میسر نمی شد. حضور شما این کار سخت را برای ما آسان کرد. اما اگر در این دیدار نتیجه نمی گرفتیم برای همیشه شرمنده می شدیم و همین باعث شد در نیمه دوم به خاطر هواداران وارد زمین شویم. خوشحالیم که توانستیم شبی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنیم.

آیا فکر می کردید این اتفاق بیفتد؟

می دانستیم که می توانیم نتیجه را تغییر دهیم و پیش بیفتیم و به همین دلیل بازی را از دقایق ابتدایی نیمه دوم آغاز کردیم. همه بازیکنان و اعضای کادرفنی آن را باور کردند. اگرچه گل اول را خیلی دیر به ثمر رساندیم، اما بعد از گلی که زدیم اوضاع برعکس شد و گل های بعدی را در عرض 15 دقیقه به ثمر رساندیم تا شرمنده هواداران نشود.

با حضور او وضعیت خط دفاعی تیم بهتر شد.

در نیمه اول در همان دقایق ابتدایی یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساندیم و این موضوع توجه تیم را به خود جلب کرد. من به تازگی تکلیف محوله را انجام داده ام و خوشحالم که توانستم در این بازی تاریخی برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم. خوشحالم که توانستم به عنوان یک سرباز به تیم کمک کنم و با بچه های دیگر این شب را برای پرسپولیس خاطره انگیز کنم.

در دربی دفاع وسط بود و بهترین بازیکن زمین شد؟

من همیشه سعی کردم در هر پستی که بازی می کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و مهم نیست در چه پستی بازی می کنم.

پرسپولیس به اوج رسید، شما قهرمان می شوید؟

برای ما هنوز کاری را تمام نکرده ایم و کار برایمان سخت تر شده است. همه چیز دست ماست. درس خوبی از این دیدار گرفتیم و مطمئناً در دو دیدار آینده می تواند به ما کمک کند. شمس آذر قزوین و مس رفسنجان تیم های خوب و قابل احترامی هستند و دو بازی سخت و حساس پیش رو داریم. امیدوارم با حمایت هواداران قهرمانی خود را در این فصل نیز تکرار کنیم.

بعد از بازی استقلالی ها مقابل پرسپولیس، نظرت چیست؟

ما فقط روی هدفمان تمرکز می کنیم و کاری به حاشیه ها نداریم. سرنوشت قهرمانی در دستان ماست.

قراردادت با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد، آیا در این تیم می مانی؟

آیا تیمی بهتر از پرسپولیس وجود دارد که به فکر آن باشیم؟ دوست دارم در این تیم بمانم و به آن افتخار می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.