افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

نظر 5 کارشناس داوری درباره قضاوت حیدری در دربی پرسپولیس 104/پنالتی و گل درست بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 376015
نظر 5 کارشناس داوری درباره قضاوت حیدری در دربی پرسپولیس 104/پنالتی و گل درست بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناسان داوری فوتبال ایران قضاوت تیم داوری دربی پایتخت را ارزیابی کردند. صد و چهارمین دربی تهران بین تیم های استقلال و پرسپولیس با قضاوت بیژن حیدری با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید. نادر جعفری و حیدر سلیمانی دو کارشناس داوری در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت این […]

کارشناسان داوری فوتبال ایران قضاوت تیم داوری دربی پایتخت را ارزیابی کردند.

صد و چهارمین دربی تهران بین تیم های استقلال و پرسپولیس با قضاوت بیژن حیدری با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید. نادر جعفری و حیدر سلیمانی دو کارشناس داوری در گفت وگو با تسنیم درباره قضاوت این دیدار که برای سومین بار با استفاده از VAR برگزار شد، اظهار نظر کردند.

حیدر سلیمانی: بیژن حیدری در مدیریت بازی قضاوت بسیار خوبی از خود نشان داد و در جریان بازی به صحنه ها نزدیک بود و در مواقع لزوم بازیکنان را به آرامش دعوت کرد. تنها خطای تیم داور در نیمه اول مربوط به کمک داور دوم بود که به جای اعلام توپ به سود استقلال از خط بلند توپ را به پرسپولیس داد و باعث اعتراض رامین رضاییان شد و حیدری توانست این بازیکن را مهار کند. از استقلال .

وی ادامه داد: متأسفانه بارها شاهد پرتاب اشیا از سوی هواداران دو تیم بودیم که باعث توقف زیاد بازی و همچنین مصدومیت بازیکن استقلال شد که اصلا در خور شأن نیست. اگر چنین اتفاقاتی در بازی های بین المللی رخ دهد، مطمئنا جریمه سنگینی در پی خواهد داشت.

داور فوتبال درباره پنالتی به سود پرسپولیس گفت: پنالتی پرسپولیس کاملا درست بود و رضاییان به جای توپ به پای بازیکن پرسپولیس ضربه زد.

نادر جعفری: بیژن حیدری با توجه به حساسیت دربی، سبک قضاوت مدیریتی خود را در پیش گرفت که به نظرم موفق بود و سبک قضاوت خود را بر بازی دو تیم دیکته کرد. بازی زیبای نیمه اول هر دو تیم مرهون قضاوت خوب حیدری بود که در درگیری ها زیاد سوت نمی زد. اوج کار حیدری در نیمه اول، قضاوت یکدست او در مسابقات بود، او تشخیص های خوبی داشت و بازی را قطع نکرد. در دقیقه اول پای مدافع پرسپولیس به اشتباه به مهاجم استقلال برخورد کرد که مستحق پنالتی نبود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم داوری تصمیم درستی گرفت. با توجه به اینکه حیدری در نیمه اول بازی را مدیریت می کرد، در 10 دقیقه پایانی بازی با وجود اینکه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم باز هم بازی را کنترل می کرد و از کارت هایش درست استفاده می کرد و با آرامش خود تصمیمات خوبی می گرفت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره اعلام پنالتی به سود پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست اعلام شد، بازیکن آبی ها پای هافبک پرسپولیس را زد و پنالتی بود.

در ادامه رضا سخندان، یدالله جهانبازی و محمدرضا ابوالفضلی تصمیمات بیژن حیدری را تایید کردند که در ادامه می توانید ویدیوی نظرات آنها را مشاهده کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)