افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

نظر گل محمدی درباره شعار هواداران و دلایل محرومیت پرسپولیس از آسیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 145144
نظر گل محمدی درباره شعار هواداران و دلایل محرومیت پرسپولیس از آسیا – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 بعدازظهر سه شنبه 23 آذرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. تک گل پرسپولیس را شهاب زاهدی در دقیقه 6 به ثمر رساند. یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 بعدازظهر سه شنبه 23 آذرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. تک گل پرسپولیس را شهاب زاهدی در دقیقه 6 به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: نتیجه ای که گرفتیم آن چیزی که شایسته بودیم نبود. قبل از صحبت در مورد بازی، می خواهم از حضور هواداران تشکر کنم. آنها با شور و شوق تشویق کردند و سپس بابت نتیجه ای که به دست آمد عذرخواهی کردند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هر کاری از دستمان بر می آمد در زمین انجام دادیم. نتیجه باید برعکس می شد. به هر حال اتفاقات فوتبالی باعث شد که نتوانیم به نتیجه برسیم. از دست دادن گلبرگ دردناک بود.

وی ادامه داد: الدیل در بازی سازی هم خیلی خوب از خود نشان داد. با این حال، موقعیت خوبی داشتیم و توانستیم به گل حریف برسیم، اما نتوانستیم کار را تمام کنیم. باید پنالتی می زدیم، اما متاسفانه اینطور نشد. طبق برنامه ریزی جدید لیگ قهرمانان در یک گروه خوب دوم شدیم اما طبق قوانین جدید به دلیل 10 گروه نتوانستیم صعود کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پرسپولیس امروز دقیقا از چه تاکتیکی گل می زد، تاکید کرد: فکر می کنم امروز اصلا بازی را ندیدید. شما اینجا هستید تا یک سوال موازی بپرسید. صحبت اولیه ای که داشتید قطعاً اینطور نیست. بازی را دوباره تماشا کنید.

گل محمدی در پاسخ به سوال دیگری که یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر پشیمانی امروز پرسپولیس و شعارهای هواداران علیه درویش و خودش مطرح کرد، تصریح کرد: خیلی سوال غیر فنی می کنید. من می دانم کجا را خط می کشی و به بازی بعدی فکر می کنم. میدونم با طرز فکر دیگه ای میپرسی تا فردا میتونید سوالات فنی بپرسید من جواب میدم. در سخت ترین گروه دوم شدیم. امروز اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم پیروز می شدیم.

سرمربی پرش پوشان درباره اینکه آیا ریشه این مشکلات مربوط به درگیری با مدیرعامل باشگاه است، گفت: اینجا جایش نیست. باید در زمان مناسب باشد.

گل محمدی در خصوص اینکه چرا از سوال فنی ابتدای مصاحبه ناراحت است، گفت: تاکتیک ما برای گلزنی و ایجاد موقعیت گلزنی مشخص بود اما سوال جالب بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چرا پرسپولیس در زمین تیم رزمی نبود، خاطرنشان کرد: آیا ستاره های امروز الدیل را می شناسید؟ از تمام مهره های تهاجمی که در اختیار داشتیم استفاده کردیم. محمد عمری تازه برای تمرین آمده بود. اگر پنالتی می زدیم این سوال ها را نمی پرسید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مقاومت در برابر شعارهای هواداران گفت: بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و انصافا امروز هر چه داشتند گذاشتند و تمام تلاششان را کردند تا گل بزنند و پیروز شوند. به هر حال این اتفاقات فوتبالی به ما آسیب زد. بازیکنان ما برای ما امتحان شده اند و همیشه روزهای خوبی را سپری نمی کنیم. گاهی اوقات کار برای باشگاه سخت است و اکنون مهم است که بازیکنان را بازیابی کرده و برای بازی بعدی آماده کنیم.

گل محمدی در مورد گل های خورده پرسپولیس و عملکرد خط دفاعی عنوان کرد: فکر می کنم در هر دو گل به خصوص گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را بپوشانیم و از حمله حریف که خیلی راحت آمد و پاس شد دوری کنیم. . آن فضا وقتی هافبک ها پاس می دادند خیلی روی بستن فضای عمیق تاکید داشتیم که به نظرم حریف خیلی خوب کار کرد و صحنه سختی بود بعد گل زدیم. بیرانوند هم خوب بازی کرد اما در برگشت گل خوردیم. ما باید در این زمینه خیلی کار کنیم.

سرمربی سرخ ها در ادامه گفتگوی خود با علی ستاره تیم ملی قطر در الدحیل رفت. او درباره این مسائل صحبت کرد و از بازیکنان تمجید کرد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عدم تاثیرگذاری پورعلی گنجی در دفاع خاطرنشان کرد: مرتضی برای ما سرمایه ارزشمندی بود و با تجربه خود به تیم کمک کرد. از نظر انگیزه در رختکن بازیکن بزرگی بود که خیلی راحت از دست دادیم و این مصدومیت طولانی مدت کار را خیلی سخت کرد. هم حسین و هم ولسیانی بازیکنان خوبی هستند. آنها هر دو بازیکن ملی پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به شرایط خوبی برگردیم و با تمرین بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

گل محمدی درباره صحبت با هواداران گفت: می دانیم که آنها واقعا از احساساتشان ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحت هستیم. همه در رختکن روحیه خوبی نداشتند و ما ناراحت بودیم زیرا نتوانستیم انتظارات صعود را برآورده کنیم. اگر برنده می شدیم حضور هواداران شرط آن بود. به هواداران قول می دهم که سخت تر کار کنیم و متمرکز بمانیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.