افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

نظر مثبت محسن بنگر به عملکرد ارتش سرخ: گل محمدی شاهزاده نقل و انتقالات پرسپولیس است.

  • کد خبر : 31828

بازیکن سابق پرسپولیس نقل و انتقالات این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای پرسپولیس بزرگترین برد نقل و انتقالاتی ابقای یحیی گل محمدی بود. محسن بنگر در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از روند نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد: برای پرسپولیس بزرگ ترین برد نقل و انتقالاتی ابقای یحیی گل […]

بازیکن سابق پرسپولیس نقل و انتقالات این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای پرسپولیس بزرگترین برد نقل و انتقالاتی ابقای یحیی گل محمدی بود.

محسن بنگر در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از روند نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد: برای پرسپولیس بزرگ ترین برد نقل و انتقالاتی ابقای یحیی گل محمدی بود. این تیم با حفظ تعدادی از بازیکنان خود و جذب بازیکنان دیگر نه تنها می تواند قهرمان لیگ شود، بلکه در آسیا هم حرفی برای گفتن دارد. در حال حاضر پرسپولیس برای تکمیل ترکیب خود به یک مهاجم خارجی نیاز دارد. فکر می کنم پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی انجام داد و بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرد. در مجموع تیم پرسپولیس امسال خیلی بهتر از سال های قبل است.
جنگ اول بهتر از آخرین صلح است

وی در پاسخ به این سوال که فسخ قرارداد بیرانوند با این تیم درست بود؟ وی افزود: بازیکن مطرحی مثل بیرانوند حق داشت پولش را پس بگیرد. او بهترین دروازه بان ایران است و آن مشکلات در فصل نقل و انتقالات طبیعی است. در هر صورت اگر بازیکن مجبور باشد در طول فصل با نگرانی و استرس بازی کند و مدام درگیر مشکلات مالی باشد، جنگ اول بهتر از آخرین صلح است.
رمز و راز حضور سه مرکزی

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حضور سه مدافع آماده به نام های گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی و کنعانی زادگان و اینکه حضور این سه مدافع چقدر می تواند به پرسپولیس کمک کند. وی گفت: حضور این 3 مدافع قطعا کمک شایانی به پرسپولیس خواهد کرد و معتقدم یحیی گل محمدی با هوش کامل این بازیکنان را به خدمت گرفته است تا سیستم بازی خود را به هر نحوی که می تواند تغییر دهد و بهترین سیستم را در طول بازی داشته باشد. حضور این سه مدافع هیچ حاشیه ای برای پرسپولیس ایجاد نمی کند و بازیکن باید همیشه مطیع کادرفنی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانی مانند کمال صغدا نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس رفتند، ارزیابی شما از این موضوع چیست؟ وی خاطرنشان کرد: سهدنیا 10 سال در پرسپولیس بازی کرد و بازیکن بزرگی است. البته او به دلیل مصدومیت نتوانست آنطور که باید به پرسپولیس کمک کند، امیدوارم در ذوب آهن موفق شود. هرچند به نظرم انتخابش درست و خوب بود. سیامک نعمتی بازیکن خوبی است که برای پرسپولیس زحمت کشید، امیدوارم در تراکتور هم به موفقیت هایش ادامه دهد.
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

به پاسخ این سوال نگاه کنید به نظر شما پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود؟ وی گفت: با امکاناتی که تیم های عربستانی از نظر سخت افزاری دارند و 20 سال از فوتبال ما جلوتر هستند، اگر جزو 4 تیم برتر آسیا هستیم باید جشن بگیریم. وقتی استقلال، پرسپولیس و تراکتور حتی نمی توانند برای اردوی برون مرزی به ترکیه بروند، چگونه می توان با امکانات سخت افزاری موجود پشت آسیا به قهرمانی آسیا فکر کرد؟ به جای تمرکز روی قهرمانی آسیا، فعلاً باید به فکر حفظ استعدادمان باشیم.

در پایان به این سوال هم پاسخ دادید که این روزها شاهد پرداخت ارقام عجیب به بازیکنان در نقل و انتقالات هستیم، نظرتان در این باره چیست؟ وی گفت: فوتبال حرفه ای به بازیکنان حرفه ای نیاز دارد. هیچ کس نمی تواند از این موضوع شکایت کند. در حال حاضر این رویه در همه جای دنیا وجود دارد، هزینه ها بالاست و بازیکن باید برای خرید تجهیزات پول زیادی بپردازد. البته همه بازیکنان باید با توجه به استعدادشان دستمزد بگیرند اما متاسفانه اینطور نیست و تعداد قراردادها خیلی بالا و پایین می شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)